Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag bÀr inte min utomhus.har samma storlek som dig. men Àven formen pÄ handleden spelar in. dom moderna sköldpaddorna har vÀl runt 48mm lug-to-lug sÄ Àr din handled smalare Àn sÄ blir det lite stort tycker jag.
med det sagt Àr jag skyldig till att bÀra en turtle ibland, coolhetsfaktorn Àr aningens större Àn att den sitter perfekt.
Tycker dom Àr grymma allihop, men visst, 777 Àr ju mest klassisk kanske.Tackar för input! DÄ Àr det bara det dÀr med modell... Srp777 Àr ju, enligt min mening, en modell som Äldras med vÀrdighet och bara ökar i mysfaktor med slitage.
Ănskar bilder med andra band Ă€n lĂ€nk och tillhörande gummi pĂ„ era SRPC95, tack
Nu gÄr det bara utför, ha ha!SÄ, första Seikon.
Grattis! Dagen V Àr det ocksÄ!Första semesterdagen, första grillningen för Äret, midsommar och framför allt en ny turtle som garanterat kommer förgylla sommaren. Ha en trevlig midsommar allihopa!
Ănskar bilder med andra band Ă€n lĂ€nk och tillhörande gummi pĂ„ era SRPC95, tack
Den dÀr Àr riktigt lÀcker!Snodd bild men crafter blue Àr ju lite trevligt! Orange eller blÄ
TÀnkte precis att det finns typ 3st hÀr till salu. Men de var ju sÄlda allihop Ligger en 777 pÄ blocket med Angus Jubilee tror jag.Ingen som har en Turtle att sÀlja till mig för 2500kr och Àr snabb pÄ att skicka? à ker nÀmligen ivÀg pÄ semester pÄ fredag och mitt Turtle-sug vÀgrar lÀgga sig!
Skriv ett PM om ni har nÄgot
Edit; Det kanske inte Àr tillÄtet med sÄna hÀr inlÀgg? Skriver i ren desperation.
Ja, hade helst velat ha nÄgon med lite blÄtt i haha men tack för tipset! Ska kolla med honomTÀnkte precis att det finns typ 3st hÀr till salu. Men de var ju sÄlda allihop Ligger en 777 pÄ blocket med Angus Jubilee tror jag.
Yes, men den gick inte att fÄ ivÀg sÄ att den landar innan fredaghmmm... blÄ turtle, 2500:- ligger ju hÀr?
https://klocksnack.se/threads/rensning-i-lÄdan.114851/#post-2899241
Nice!777 och tropic...
Ja just det, den var det medhmmm... blÄ turtle, 2500:- ligger ju hÀr?
https://klocksnack.se/threads/rensning-i-lÄdan.114851/#post-2899241