Bra att vetaRekommenderas, frÄn cheapestnatostrap ~15$. Har pÄ bÄde turtle och skx
BestÀllde nyligen "borealis" modellen och deras waffle. Riktigt sköna VÀntar pÄ en klocka som waffle ska sitta pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra att vetaRekommenderas, frÄn cheapestnatostrap ~15$. Har pÄ bÄde turtle och skx
Underbar! Servad nÄgot eller tickar den pÄ bra?Sköldpadda frÄn 82
Tackar, ja den Àr mysig! Inget jag kÀnner till faktiskt. Men tickar pÄ och hÄller tiden klockrent!Underbar! Servad nÄgot eller tickar den pÄ bra?
Bra att veta
BestÀllde nyligen "borealis" modellen och deras waffle. Riktigt sköna VÀntar pÄ en klocka som waffle ska sitta pÄ
Bra frĂ„ga, jag har inte börjat anvĂ€nda det Ă€nnu. FĂ„r Ă„terkomma med det nĂ€r klockan kommerĂr waffle i material som drar till sig damm? Nyfiken pĂ„ det med
Ăr waffle i material som drar till sig damm? Nyfiken pĂ„ det med
Den ser sÄ hÀrligt somrig ut! Som en varm dag pÄ badhusets utomhusbassÀnger, men klarblÄtt klorerat vatten och mörk, fuktig betong. Det Àr kö till bÄde glasskiosk och vattenrutschkana, och man vill aldrig att badtiden ska ta slut!
StÀmmer pÄ prickenDen ser sÄ hÀrligt somrig ut! Som en varm dag pÄ badhusets utomhusbassÀnger, men klarblÄtt klorerat vatten och mörk, fuktig betong. Det Àr kö till bÄde glasskiosk och vattenrutschkana, och man vill aldrig att badtiden ska ta slut!
I mÄndags frÄgade jag om nÄgon hade en sista-minuten-turtle till mig som dom kunde slÀnga pÄ postlÄdan snabbt sÄ att jag kunde ha den till min semester idag.
Hittade en trevlig herre som var snabb med att skicka, nu bÀr det av mot Spaniens solkust!
Ăr waffle i material som drar till sig damm? Nyfiken pĂ„ det med
Köpte bonettogummi till STO-paddan - skitnöjd.
Första erfarenhet av detta gummi och gillar det skarpt - doftar ju vÀrre Àn Date parfymerna i min ungdom bara
Storleken Àr precis pÄ grÀnsen. Om den kÀnns ok för dig sÄ Àr det vÀl bara att köra pÄ!Taggad pÄ en turtle till semstern men fixar min handled storleken? Ser för stor ut eller funkar det? Har tyvÀrr inte kvar nedan ex. hemma.
Massa flÀrp hÀr men hade tÀnkt byta band.
Storleken Àr precis pÄ grÀnsen. Om den kÀnns ok för dig sÄ Àr det vÀl bara att köra pÄ!
Sant! Den satt ju riktigt bekvÀmt sÄ det Àr ju ett stort plus!@Struten
Gillar man en klocka sÄ gör man. Storleken vÀnjer man sig vid.