Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt snygg bezelinsert!
Ser ut att vara originalet till STO Great White.Otroligt snygg bezelinsert!
Var har du hittat den?
Siffror och tecken ser nedsÀnka ut?
Ser ut att vara originalet till STO Great White.
Riktigt finInköpt frÄn forummedlem. Vanliga turtle kÀndes för stor pÄ mina spinkhandleder, men den hÀr sitter som en smÀck.
Nu Àr det bara att invÀnta delarna frÄn Yobokies...
Snyggt! Lutar mot att skaffa en minitörtel. Ăr det originallĂ€nk pĂ„ och isĂ„fall: hur Ă€r den?Inköpt frĂ„n forummedlem. Vanliga turtle kĂ€ndes för stor pĂ„ mina spinkhandleder, men den hĂ€r sitter som en smĂ€ck.
Nu Àr det bara att invÀnta delarna frÄn Yobokies...
Japp, det Ă€r originallĂ€nken. Tycker den Ă€r helt klart godkĂ€nd (förutom âpin and collarâ systemet som jag avskyr)Snyggt! Lutar mot att skaffa en minitörtel. Ăr det originallĂ€nk pĂ„ och isĂ„fall: hur Ă€r den?
Klickade hem en buse nuJapp, det Ă€r originallĂ€nken. Tycker den Ă€r helt klart godkĂ€nd (förutom âpin and collarâ systemet som jag avskyr)
Om man har smala handleder tar diver claspen rÀtt mycket yta, men spÀnnet gÄr ju att byta om man stör sig pÄ det.
Om du klÀmt pÄ en lÀnk pÄ stora turtle sÄ Àr de identiska, förutom bredden dÄ förstÄs.
Allt Àr ju relativt...nej, du har inte missat nÄt SRPC3x aka "miniturtle" Àr 42 mm. De "vanliga" SRP77x Àr 44. Egentligen Àr det ju tvÄ helt olika klockor med olika boett, index, kronplacering m.m.nÀr ni pratar om mini-turtle sÄ Àr det egentligen en stor klocka? d.v.s. minst 42mm. eller finns det modeller jag missat?