• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

SeikoZ

Patek
2-Faktor
NÄgon som vet vart jag kan fÄ tag i guld-svart bezel till min padda?
B7D8CB30-CA55-4CD0-8445-B5996A13E9CB.jpeg
 
Haft mini törteln i en vecka nu, stör mig inte alls pÄ bubblan Àven om klockan nog varit snyggare utan den. Kronan klockan 3 Àr rÀtt nice ÀndÄ, ser faktiskt ut som en sköldpadda pÄ sÄ sÀtt. VÀldigt skön Àr den; lagom storlek och varken ser eller kÀnns för stor. Har rÀtt smala handleder sÄ Àr kul med en seikodykare som passar!
IMG_20190802_193033.jpg
 

AB

Panerai
2-Faktor
Haft mini törteln i en vecka nu, stör mig inte alls pÄ bubblan Àven om klockan nog varit snyggare utan den. Kronan klockan 3 Àr rÀtt nice ÀndÄ, ser faktiskt ut som en sköldpadda pÄ sÄ sÀtt. VÀldigt skön Àr den; lagom storlek och varken ser eller kÀnns för stor. Har rÀtt smala handleder sÄ Àr kul med en seikodykare som passar!
IMG_20190802_193033.jpg
Tycker den Àr underskattad hÀr, fin modell i en för Seiko vÀldigt modest storlek. Datumbubblan Àr knappast en dealbreaker.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Haft mini törteln i en vecka nu, stör mig inte alls pÄ bubblan Àven om klockan nog varit snyggare utan den. Kronan klockan 3 Àr rÀtt nice ÀndÄ, ser faktiskt ut som en sköldpadda pÄ sÄ sÀtt. VÀldigt skön Àr den; lagom storlek och varken ser eller kÀnns för stor. Har rÀtt smala handleder sÄ Àr kul med en seikodykare som passar!
IMG_20190802_193033.jpg
Tycker det Àr en fin modell. Bubblan passar in i designen och stör inte mig heller, inte enbart för att jag inte haft nÄn egen lillpadda. Kunde mycket vÀl tÀnka mig en.
 

Hubbe

Omega
Har ett miltat super jubilee till turtle som inte anvÀnds, hojta till om nÄgon vill köpa.

Ps: Àr sÀljannons inte ok hÀr sÄ ber jag om ursÀkt, tÀnker mest att denna trÄd Àr lÀmplig.
 
Topp