Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du vill ha grövre mesh?Grövre... bÄda fÀrgerna funkar dock
Du vill ha grövre mesh?
Jo sant, blir nog svÄrt att hitta grövre lÀnk i svart o guld tror jag.Exakt.... sÄnt fin-mesh passar bÀttre pÄ dressklockor.
Kanske lite för vulgÀr? LÀnkJo sant, blir nog svÄrt att hitta grövre lÀnk i svart o guld tror jag.
En pÀrla
6105-8000.
Jag Àr som jag sa innan inne pÄ min 4'e (eller t om 5'e, minns inte) SRP777. Har vÀl köpt i snitt en eller tvÄ för varje Är den har funnits pÄ marknaden och flippat.
Den senaste jag har nu frÄn sent 2019, Àr definitivt bÀst ur tvÄ hÀnseenden: Alignment inre chapterring osv (men det kan man ha tur/otur med oavsett Ärsmodell), men framförallt bezeln. Denna bezel Àr utan tvekan tvÄ snÀpp högre i kvalitetskÀnsla. Den Àr betydligt tajtare och klickar bÀttre Àn de jag haft innan.
Samtliga jag haft innan har varit nya/nyskick och vÀlskötta, sÄ det Àr inte frÄga om skitiga bezelz osv. Och nej, jag inbillar mig inte heller dÄ jag Àr notoriskt noga med smÄdetaljer och har stenkoll pÄ hur var och en kÀndes.
Eller vad sÀger du @Chuck om "nya bezeln"?
Kör pÄ en guld mesh likt mig?NÄgon som sitter pÄ ett guldjubilee frÄn strapcode för turtle? Verkar varit slutsÄlt pÄ deras hemsida ett tag.. köpte mig en Srpc44 och vill skapa en helguldare
Snyggt! Men har fastnat för jubilee lookenKör pÄ en guld mesh likt mig?
Riktigt nice kombo! GÀller att hitta en dock.Snyggt! Men har fastnat för jubilee looken
Ryktesvis har det sagts det nÄn gÄng men vad jag vet har det dementerats. Vet inte varför de skulle sluta tillverka den.NÄgon som vet sÀkert om SRP777 slutat tillverkas? Har lÀst mycket rykten.
Den Àr supersnygg med BoR. Sleeper, klassisk, enkel men samtidigt fet. En tool. Àr det yobokies-bor?777 Àr alltid 777...
Hinner knappt ha den pÄ mig nÄn gÄng men kan inte med att sÀlja den. Skulle nog sakna den.
StÀmmer, det Àr Yobokies.Den Àr supersnygg med BoR. Sleeper, klassisk, enkel men samtidigt fet. En tool. Àr det yobokies-bor?
Jag har en 773 pÄ miltat jubilee och en 775 pÄ yobokies-bor (som just nu flyttat till min mellersta son)
Skaffa en TT-lÀnk till den dÀr, sÄ ska du se det hÀnder grejer.Jag fick hem den hÀr idag. Jag hade funderingar pÄ att byta till ett keramiskt inlÀgg och eventuellt byta ring. Men den Àr sÄ jÀkla fin i klicken med noll spel och bra linjering, sÄ nu tror jag att jag skiter i det.