Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ dÀr ja... fatbars monterade
Riktigt bra kombo det dÀr.Fick pÄ lÀnk innan idag, riktigt bekvÀmt
Tack! Min första turtle, men det blir garanterat fler Fastnat för en grÄ med orange pÄ bezel jag sett nÄgonstans hÀr pÄ KS!Riktigt bra kombo det dÀr.
Hittade den, grymt fin! Grattis @hammersmahedTack! Min första turtle, men det blir garanterat fler Fastnat för en grÄ med orange pÄ bezel jag sett nÄgonstans hÀr pÄ KS!
Ja Turtlarna Àr riktigt grymma klockor. Jag har sjÀlv lyckats skaffa mig tre...Tack! Min första turtle, men det blir garanterat fler Fastnat för en grÄ med orange pÄ bezel jag sett nÄgonstans hÀr pÄ KS!
Vad Àr rimligt att lÀgga upp för en sÄdan? SÄ grym!
Tror jag betalade runt 5k för ett Är sedan. Vet inte vad dom gÄr för nu. Men den Àr fin!Vad Àr rimligt att lÀgga upp för en sÄdan? SÄ grym!
Ja det smÀlte samman fint JasÄ, Àr den lite krasslig som bara fÄtt ligga pÄ soffan?Tack @KlockTotte! Fin bild. "Frankenbandet" i sin rÀtta miljö.
Min 6309 har fÄtt ligga pÄ soffan idag.
NejdÄ, den har bara fÄtt konkurrens frÄn den blÄ vithajen.Ja det smÀlte samman fint JasÄ, Àr den lite krasslig som bara fÄtt ligga pÄ soffan?
Jahaaaa det gÀller att försöka ge dom lika mycket uppmÀrksamhet sÄ ingen kÀnner sig utanförNejdÄ, den har bara fÄtt konkurrens frÄn den blÄ vithajen.
Gillar gummit. Hade helst haft blÄtt, men svart funkar.
Men lÀr köpa nÄgra alternativ. TÀnker nog börja att prova med royalstraps sailcloth och en lÀnk (jubilee) frÄn tid och ting. NÄgon som har nÄgon av dessa pÄ sin sköldpadda?
Precis den jag tÀnkte pÄ. Tack för bildHar sailcloth till mina. HÀr pÄ min blÄa.
Turtlen blir lite topptung pÄ min handled och vill vrida sig utÄt med sailcloth, annars bra kvalitet, pris o leveranstid.
Fy fan. En stor ful bil-vindruta som datumbubbla.SÄg dessa börjat ramla in hos ADs.
Mnjae...
Tror aldrig jag gör mig av med denna.