Haha sorry det Àr en gammal bildJa du har inte gjort fel Men 3st Willard?
Tanken pÄ 3 Willard slog mig faktiskt men just nu har jag ingen....
kolla dessa pÄ gröningen! Mums!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha sorry det Àr en gammal bildJa du har inte gjort fel Men 3st Willard?
Oki Man vet aldrig hÀr, galningarHaha sorry det Àr en gammal bild
Tanken pÄ 3 Willard slog mig faktiskt men just nu har jag ingen....
kolla dessa pÄ gröningen! Mums!
Nu Àr man med i gÀnget! Lycklig.
6309-7040, frÄn klocklÄda till verktygslÄda...
Ja den Àr alldeles lagom hÀrjad och kommer bra överens med band i liknande skick.Perfekt skick
King Turtle. Har haft ett gÀng turtles och jag mÄste sÀga att den hÀr versionen kÀnns som ett litet mÀsterverk. Vridringen opererar som rena drömmen, grym tavla och insert... en mycket lyckad uppdatering.
Har nu stora förvÀntningar pÄ spb 151 o 147 nÀr de dyker upp... Infrias de blir Seiko no 1 i min vÀrld..
Jag tycker luppen Àr juste...men det gÄr vÀl att modda om man absolut inte kan med den.Riktigt bra. Jag vill ha en men utan förstorningsglas. Eller vÀnjer man sig?
Jag tycker luppen Àr juste...men det gÄr vÀl att modda om man absolut inte kan med den.
Ref pÄ den sköningen?
Blir alltid sÄ sugen pÄ en 777:a nÀr jag ser dem men behöver lÀgga band pÄ mig kÀnner jag. Har redan fyra andra turtles... ;-) Men den Àr fin!
Min första moderna Turtle. KÀnslan Àr bra efter tvÄ dygn pÄ armen. Det medföljande gummit kÀnns otroligt bekvÀmt. Klockan sitter som föregÄngaren mycket bra. Seiko har alltid gjort mig glad. Ska försöka rucka den lite bara.