BRATTĂ S
Silver
BÀttre och bÀstSköldpaddor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre och bÀstSköldpaddor
Kolla min blÄa waffle ovanför i trÄden.En chansning som inte gick hem. Den blev mer somrig vilket var tanken men hade önskat djupare röd fÀrg.
Skönt var det iaf. ska man köpa ett navy eller royal blue tro?
En chansning som inte gick hem. Den blev mer somrig vilket var tanken men hade önskat djupare röd fÀrg.
Gillar inte orange. DÀrför jag blev lite missnöjd dÄ det gick Ät det hÄllet snarare Àn mörkröd.Om du vill ha nÄgot mot det röda hÄllet sÄ Àr ju orange en komplementfÀrg till blÄ
Jag kör min pÄ ett mörkblÄtt bonetto. SÄ hÀr ser det ut.En chansning som inte gick hem. Den blev mer somrig vilket var tanken men hade önskat djupare röd fÀrg.
Tack för bild! Det var vÀldigt snyggt.Jag kör min pÄ ett mörkblÄtt bonetto. SÄ hÀr ser det ut.
Tack, jag tyckte sjÀlv att det blev lyckat.Tack för bild! Det var vÀldigt snyggt.
Blir att köpa ett sÄntTack, jag tyckte sjÀlv att det blev lyckat.
Snygg kombo.6309-7049 frÄn ca 1987 pÄ MN strap
Riktigt snygg!!!!6105-8119
Snyggt! vart kommer gummit ifrÄn om man fÄr frÄga?Sommmarklockan 2020
Det Àr seikos originalgummi som kom med klockan.Snyggt! vart kommer gummit ifrÄn om man fÄr frÄga?
Okej, kan nog bli svÄrt att hitta om den kommer till grey dawn...Det Àr seikos originalgummi som kom med klockan.
Seiko AD kan kanske ta hem en. LÀr bli jÀkligt dyrt dock. Annars Àr vÀl bonetto 284 den som (jag kan komma pÄ) som Àr utseendemÀssigt mest lik som finns i grÄ ocksÄ.Okej, kan nog bli svÄrt att hitta om den kommer till grey dawn...
Grattis till en av de finaste sköldpaddorna!
Jag tycker det ser bra ut! Jag föredrar oftast lÀnk men pÄ 6309 som jag fick hem idag sÄ tyckte jag gummit passade grymt bra! Dra pÄ GL831 och visa ocksÄ
Ser ju kanon ut! LÀnk Àr alltid rÀtt
Tyckte ÀndÄ om GL831:an ocksÄ; men föredrar nog ÀndÄ blÄ waffle nÀr det kommer till gummin. Trillade dit pÄ en Strapcode Angus Jubilee dock, sÄ det Àr vad som sitter pÄ atm. Extremt nöjd, Àven om det kanske blir lite svettigt med lÀnk i veckan...
Bild?
Tyckte ÀndÄ om GL831:an ocksÄ; men föredrar nog ÀndÄ blÄ waffle nÀr det kommer till gummin. Trillade dit pÄ en Strapcode Angus Jubilee dock, sÄ det Àr vad som sitter pÄ atm. Extremt nöjd, Àven om det kanske blir lite svettigt med lÀnk i veckan...