• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Sköldpaddor :)
IMG_20200527_200621.jpg
BÀttre och bÀst :):):);)

Om du vill ha nÄgot mot det röda hÄllet sÄ Àr ju orange en komplementfÀrg till blÄ :)
Gillar inte orange. DÀrför jag blev lite missnöjd dÄ det gick Ät det hÄllet snarare Àn mörkröd.

Men gillar den designen. Kanske köper ett marin eller medelhavsblÄ. Originalgummit Àr skönt och ser helt ok ut men drar Ät sig sÄ mycket skit och flÀrpen sitter sÄdÀr.

Tack, jag tyckte sjÀlv att det blev lyckat.:)
Blir att köpa ett sÄnt :)

Det röda har vĂ€xt lite. Kul att ha dĂ„ och dĂ„ kanske. Men fĂ„r bli ett mörkblĂ„tt som man kan ha mer ofta. Är lite sugen pĂ„ royal blue men tror att det ocksĂ„ sticker ut lite för mycket sĂ„ mörkblĂ„tt kĂ€nns mer som ett "sĂ€kert kort"

Jag tycker det ser bra ut! Jag föredrar oftast lÀnk men pÄ 6309 som jag fick hem idag sÄ tyckte jag gummit passade grymt bra! Dra pÄ GL831 och visa ocksÄ :D

IMG_20200609_210524.jpg

IMG_20200609_210529.jpg

Tyckte ÀndÄ om GL831:an ocksÄ; men föredrar nog ÀndÄ blÄ waffle nÀr det kommer till gummin. Trillade dit pÄ en Strapcode Angus Jubilee dock, sÄ det Àr vad som sitter pÄ atm. Extremt nöjd, Àven om det kanske blir lite svettigt med lÀnk i veckan... :wideyed: :wtf:

IMG_20200609_210524.jpg

IMG_20200609_210529.jpg

Tyckte ÀndÄ om GL831:an ocksÄ; men föredrar nog ÀndÄ blÄ waffle nÀr det kommer till gummin. Trillade dit pÄ en Strapcode Angus Jubilee dock, sÄ det Àr vad som sitter pÄ atm. Extremt nöjd, Àven om det kanske blir lite svettigt med lÀnk i veckan... :wideyed: :wtf:
Ser ju kanon ut! LÀnk Àr alltid rÀtt ;)

IMG_20200609_210524.jpg

IMG_20200609_210529.jpg

Bild? ;)

Tillbaka
Topp