Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nee, ingen micro överhuvudtaget.Klara...bergsviadukten?
Nej, men ... hm. Cali dial och mercedesvisare. NĂ„n micro?
Det var en av de nördigaste sökningarna jag gjort, men resultatet var spÀnnande och helt nytt för mig!Vem kan gissa vad det Àr för klara?
Haha, du fÄr hÄlla det för dig sjÀlv. Tror mÄnga kommer bli förvÄnade över vad det Àr för klocka.Det var en av de nördigaste sökningarna jag gjort, men resultatet var spÀnnande och helt nytt för mig!
Det Àr vÀl en Tudor 76200 skulle jag gissa pÄVem kan gissa vad det Àr för klara?
RÀtt!Det Àr vÀl en Tudor 76200 skulle jag gissa pÄ
Snyggt! KrÀver denna typ av bildkvalité nÄgon efterbehandling i nÄgot program?
Tack sÄ mycket! NÀ, bara enkla mobilbilder som jag drar ner ljusstyrkan lite pÄSnyggt! KrÀver denna typ av bildkvalité nÄgon efterbehandling i nÄgot program?
Första bilden Àr bÀsta lumen (lunan?) jag sett! Har du en dagsljusbild?Tack sÄ mycket! NÀ, bara enkla mobilbilder som jag drar ner ljusstyrkan lite pÄ
NÄgra till för varför inte
Tackar ödmjukast! Javisst, Lunokhod-1 50th anniversary, ett kÀnt exemplar mig veterligenFörsta bilden Àr bÀsta lumen (lunan?) jag sett! Har du en dagsljusbild?
Explorer II med vit dial har en sÄ sjuk lumeTestat nÄgra av pÀrlorna.
Tack! Men den sÄlde jag faktiskt igÄrExplorer II med vit dial har en sÄ sjuk lume
Fet samling!