Hangarhunden
Silver
Planet ocean
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg lume!
Vad har du anvÀnt för utrustning nÀr du filmat detta??? SÄg riktigt cleant ut!Tog ut nÄgra stillbilder frÄn ett tidigare klipp jag filmat, Seiko Samuraj
Tack, roligt att höra . Sony a7s, sigma macro 70mm, sen lite lite ljus. Sedan Àr den auto korrigerade i DaVinci resolve, fÀrgerna.Vad har du anvÀnt för utrustning nÀr du filmat detta??? SÄg riktigt cleant ut!
En fullformat alltsÄ, och misstÀnker att det Àr inspelat i 4K ocksÄ!? Inte undra pÄ att det sÄg sÄ nice ut! Var nÀra att slÄ till pÄ en A7 II pÄ Black Friday Rean men sÄ behövde jag samtidigt byta lur, sÄ fick bli en Iphone 12 Pro Max istÀllet. Inte sÄ tokig kamera i den heller mÄste jag sÀga!Tack, roligt att höra . Sony a7s, sigma macro 70mm, sen lite lite ljus. Sedan Àr den auto korrigerade i DaVinci resolve, fÀrgerna.
Detta Àr bara fullhd faktiskt . Du kan se hela filmen pÄ min yt eller insta i lÀnk. Postade i trÄden högre upp ocksÄ. Ja a7ii eller a7iii funkar nog minst lika bra men a7iii bÀttre.En fullformat alltsÄ, och misstÀnker att det Àr inspelat i 4K ocksÄ!? Inte undra pÄ att det sÄg sÄ nice ut! Var nÀra att slÄ till pÄ en A7 II pÄ Black Friday Rean men sÄ behövde jag samtidigt byta lur, sÄ fick bli en Iphone 12 Pro Max istÀllet. Inte sÄ tokig kamera i den heller mÄste jag sÀga!
SÄg bÄda filmerna! Bra fingerfÀrdighet i nedmonteringen! Inget man fixar pÄ första försöket direkt...Detta Àr bara fullhd faktiskt . Du kan se hela filmen pÄ min yt eller insta i lÀnk. Postade i trÄden högre upp ocksÄ. Ja a7ii eller a7iii funkar nog minst lika bra men a7iii bÀttre.
Roligt att du gillade! Nog kan du fixa det pÄ första om du tar det lugntSÄg bÄda filmerna! Bra fingerfÀrdighet i nedmonteringen! Inget man fixar pÄ första försöket direkt...
Snyggt med Tritium!Ligger i beckmörkret och vÀntar pÄ att barnen ska somna - men de tittar pÄ pappas klocka som lyser sÄ mycket!
HÀmtade ut min Nite Alpha frÄn posten idag, platta Tritium T100-rör i denna. Och jÀklar vad mysig den Àr i mörker!
Det Àr alltsÄ inte Lume, utan alltid lysande radioaktivt sönderfall av Tritium - sÄ den hÀr ska lysa pÄ i 25 Är sisÄdÀr.
Telefonen fick för sig att göra Night mode (LÄng exponering), i andra bilden stÀngde jag av all scene optimisering...