Undersköterskan
Silver
2534.50.00 (Seamaster GMT, samma tavla som mer vÀlkÀnda 2254.50.00 fast med GMT-funktion och kaliber 1128 istÀllet för 1120). NÀstan lite Seiko Monster över lyskapaciteten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
yonsson skrev:Njae...Prwatches skrev:Min e bÀst
Denna Àr nog "bÀst". Dock inte mitt kort eller min klocka, men en dag nÀr jag har trÄkigt kommer jag bestÀlla en.
Citizen NY0040-09WB
Molle skrev:
yonsson skrev:Njae...Prwatches skrev:Min e bÀst
Denna Àr nog "bÀst". Dock inte mitt kort eller min klocka, men en dag nÀr jag har trÄkigt kommer jag bestÀlla en.
Citizen NY0040-09WB
masterkiller skrev:SÄ jÀvla fet, har en WTB pÄ denna hÀr och pÄ TTT nu
Ricrob skrev:Den hÀr trÄden fÄr inte bara försvinna sÄdÀr!
Desmond_Malone skrev:Min nighthawk sÀger HallÄ!...
Hahaha! Nu mÄste du visa hur ditt glas ser ut i dagsljus Anders, dÀr snackar vi skejtande noshörning pÄ Svenskt Tenn just happened! :lol:Camo00 skrev:Desmond_Malone skrev:Min nighthawk sÀger HallÄ!...
Kul! Ăr Du nöjd Din? Personligen Ă€lskar jag allt med den förutom att mineralglaset(!) sticker upp sĂ„ lĂ„ngt över bezelkanten... Det kĂ€nns som att skejta inne pĂ„ Duka; an accident waiting to happen!
Ricrob skrev:...
à dÀr ser du Camo00, du Àr inte ensam om att sporta tuffa quartz-dinkor!
Ricrob skrev:Hahaha! Nu mÄste du visa hur ditt glas ser ut i dagsljus Anders, dÀr snackar vi skejtande noshörning pÄ Svenskt Tenn just happened! :lol:Camo00 skrev:Desmond_Malone skrev:Min nighthawk sÀger HallÄ!...
Kul! Ăr Du nöjd Din? Personligen Ă€lskar jag allt med den förutom att mineralglaset(!) sticker upp sĂ„ lĂ„ngt över bezelkanten... Det kĂ€nns som att skejta inne pĂ„ Duka; an accident waiting to happen!
à dÀr ser du Camo00, du Àr inte ensam om att sporta tuffa quartz-dinkor!
Ricrob skrev:Breitling och Tag Heuer har ocksÄ fattat tjusningen med lume, fast lite Ät det "elegantare" hÄllet!
David skrev:MÄnga trevliga bidrag i den hÀr trÄden!
HÀr Àr nÄgra av mina:
JakobZ skrev:Riktigt, riktigt snygga bilder!
Jo den Àr frÄn 2008 har jag för mig, sÄ den Àr nÀstan lika gammal som dig Jakob!JakobZ skrev:Ricrob skrev:Breitling och Tag Heuer har ocksÄ fattat tjusningen med lume, fast lite Ät det "elegantare" hÄllet!
@RicRob
Haha, fan va sjukt att Monacon har sÄ schysst lume. För den har vÀl ett par Är pÄ nacken?