V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice!!Viggen skrev:Kunde inte lÄta bli. Plockade fram stor-objektivet och plÄtade en Lumis. (En riktig favorit-trÄd denna).
Bra beslut! Schysst ljus!Viggen skrev:Kunde inte lÄta bli. Plockade fram stor-objektivet och plÄtade en Lumis. (En riktig favorit-trÄd denna).
JakobZ skrev:Kanske en nybörjarfrÄga, men vilka ref:ar pÄ Sub och GMT Àr det som har blÄtt lume och vilka har grönt lume?
Cosmograph skrev:Jag körde pÄ;
BlÀndare: f5
Slutartid: 3,2sek
Iso: 100
50mm
Stearinljus med sidoljus frÄn rummet bredvid var ljuskÀlla.
David skrev:Bumpar den hÀr trÄden ocksÄ dÄ jag tycker att den Àr rÀtt trevlig.
JakobZ skrev:David skrev:Bumpar den hÀr trÄden ocksÄ dÄ jag tycker att den Àr rÀtt trevlig.
Fyfan va brutal den Àr. Riktigt, riktigt snygg! Synd att den Àr sÄ stor bara...
LÀgg den i solariet nÀr Du lunchar??yonsson skrev:Har slÀngt upp bilden innan, men nu Àr fÀrgerna i stÄlet lite mer naturliga, sÄ den inte ser blÄ ut.
Jag lÀngtar till sommaren nÀr den fÄtt sol en hel dag. :shock:
klockodile skrev:Gammal quick and dirty pÄ MM600.
80talisten skrev:klockodile skrev:Gammal quick and dirty pÄ MM600.
Grymt..! en MM600SD pÄ forumet ocksÄ posta gÀrna ett vanligt wristshot i dagens klocka!
Optimisten skrev:Ăr det bara jag som har en Rolex sportklocka dĂ€r lumen Ă€r vĂ€rdelös pĂ„ visarna, speciellt minutvisaren?
PÄ min bara nÄgra Är gamla 16570 Explorer II med vit urtavla Àr lumen under all kritik, frÀmst pÄ minutvisaren. Indexlumen Àr okay.
easy rider skrev:Dra mig baklÀnges vad snygg bild! Klockan Àr inte dum den heller.
JakobZ skrev:Fyfan va brutal den Àr. Riktigt, riktigt snygg! Synd att den Àr sÄ stor bara...
Viggen skrev:*kitsnyggt foto!
Wollen skrev:InstÀmmer!
Cosmograph skrev:VÀldigt snygg bild med snyggt motiv, tyvÀrr för stor för mig.