• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🔩 Visa era lume-shots

Bilder tagna nyss.
SKX007. Bra tryck i lumen.
image.jpeg

Komandirskie. Inte sÄ jÀvla bra tryck, tagen sekunden efter att jag belyst den med en stark UV-lampa.
image.jpeg

Seiko 6138-8020 Panda. Troligtvis Àr visarna lite nyare Àn tavlan, eller sÄ har dem bara klarat sig riktigt bra utan fukt genom Ären. Svarar ganska bra (för sin Älder) pÄ UV-ljus.
image.jpeg

SubC. Snygg lume! Dock lyser den pÄ SKXen nÄgot lÀngre och starkare. Lite mer ljuskÀnslig Àr den ocksÄ.
image.jpeg

Ingen Pelagos Àn? De har grym lume. Lite kul att micro brandsen i 'undersökningen' sticker ut med sÄ bra lume

Inte Àn, men det Àr bara en tidsfrÄga som hÀnger pÄ pengar.....:confused:;)
Riktigt kul:) (fast om Seiko Àr "micro brand" kan nog diskuteras...:shifty:), men lume Àr sjukt coolt:D

Min tissot lyser fortfarande efter 70 Är Àven utan uppladdning (dock vÀldigt svagt).

Men för ickeradioaktivt stavas det S E I K O

Fick en snilleblixt @FrankyFourFingers. Ska vi haka pÄ trenden och lansera vÄrt eget klockmÀrke "Pripyat" och ha Lume garanti pÄ 3000 Är som special feature och lockbete ?
Jag Àr pÄ @Equilibrium! Modifierade en generisk "om oss"-text som vi kan ha pÄ vÄr sida ocksÄ.

Years of inspiration from the capital of Eastern Europe have been translated into our first collection of watches.
A beautiful mix of radioactive materials, surfaces and subtle color variations will leave you astonished for 3000 years to come.

Jag Àr pÄ @Equilibrium! Modifierade en generisk "om oss"-text som vi kan ha pÄ vÄr sida ocksÄ.

Years of inspiration from the capital of Eastern Europe have been translated into our first collection of watches.
A beautiful mix of radioactive materials, surfaces and subtle color variations will leave you astonished for 3000 years to come.
Du kan ju det hÀr med slagkraftiga slogans och marknadsföring ! Vi kommer att bli stenrika inom kort :)

Tillbaka
Topp