• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🔩 Visa era lume-shots

Chromalight Àr snyggt, men lyser inte lÀnge. Panerai dÀremot, det Àr lume det.
Hur lÀnge lyser Panerai kraftigt, och hur lÄng tid behöver den laddas för det? Lite dÄligt med solljus ute sÄ jag har fÄtt köra lite med lampor pÄ min nyköpta, men dÄ börjar lumen falna efter nÄgra minuter.

Starkaste lumen jag bevittnat har varit Seikos s.k. Frankenmonster. Sinnes! Hur lÄnglivad den Àr vet jag inte men den Àr sjukt intensiv nÀr den Àr nyladdad. Stora feta markeringar dÀr man inte snÄlat med materialet!

LĂ„nad bild. MĂ„ste ses IRL.
IMG_6145.jpg

Starkaste lumen jag bevittnat har varit Seikos s.k. Frankenmonster. Sinnes! Hur lÄnglivad den Àr vet jag inte men den Àr sjukt intensiv nÀr den Àr nyladdad. Stora feta markeringar dÀr man inte snÄlat med materialet!

LĂ„nad bild. MĂ„ste ses IRL.
IMG_6145.jpg

TÀnkte precis nÀmna denna. Sjukaste lume jag sett, alla priskategorier.

Sen Àr ju alltid tritium nice Àven om det Àr lÄngt ifrÄn lika starkt som nyladdad luminova. Men det tar det igen i tid.

Tillbaka
Topp