Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr var ju lite festligt! Mycket laddning lÀr den dock inte fÄ...
NÀ verkligen inte - helknasDet dÀr var ju lite festligt! Mycket laddning lÀr den dock inte fÄ...
Inte mkt till funktion dÄ den aldrig kommer vara laddad men man vet ju att lÀngst till vÀnster Àr den fulladdad och till höger helt slut...Ok att de gick en extra meter och fixade extra detaljer men vilken funktion fyller den om 1-3 inte Àr lumade.
Kul med en gÄngreservindikator pÄ baksidan istÀllet för pÄ urtavlan dÄ det i vissa fall kan bli lite plottrigt. Men varför den Àr lumad, det vet jag inte...
Det vet nog ingenKul med en gÄngreservindikator pÄ baksidan istÀllet för pÄ urtavlan dÄ det i vissa fall kan bli lite plottrigt. Men varför den Àr lumad, det vet jag inte...
Gillar att du fÄr sÄ klar lume och ÀndÄ ljus och tydlig bild! Love lume!!
TackGillar att du fÄr sÄ klar lume och ÀndÄ ljus och tydlig bild! Love lume!!
Coolt rÀcker vÀl som anledningKul med en gÄngreservindikator pÄ baksidan istÀllet för pÄ urtavlan dÄ det i vissa fall kan bli lite plottrigt. Men varför den Àr lumad, det vet jag inte...
Riktigt fina lume-bilder! MÄste börja anvÀnda en vettig kamera, istÀllet för mobilen för att fÄ fram lumen snyggt!
Tack!Riktigt fina lume-bilder! MÄste börja anvÀnda en vettig kamera, istÀllet för mobilen för att fÄ fram lumen snyggt!
Visst gör det det! Och riktig optik dessutom! Ska skÀrpa mig! =)Tack!
Ja, det underlÀttar nÀr man kan sköta exponeringen pÄ egen hand
Det vet nog ingen
JĂ€vlar vad coolt det blev med "long exposure"!