• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

😎 RicVin’s BCF Auktion för FREDAGSTRÅDs vikarier sommaren 2021!!! 😎 Vi har ett resultat!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Försöker mig helt sonika pĂ„ ett nytt försök att dra in en slant till Barncancerfonden genom att auktionera ut starten av FREDAGSTRÅDEN under min semester.
Är ju som ni vet en lat jĂ€vel i vanliga fall vilket gör att jag vĂ€grar gĂ„ upp innan den okristliga tiden 08:27 under semestern.. Har under de senaste Ă„ren kört denna auktion till förmĂ„n för vĂ„r insamling till BCF som Ni kanske minns?
Första Äret blev det 13200:- och andra Äret inbringade 10000:- jÀmnt om jag inte minns fel.
2019 har rekordet med hela 14 500:-!
2020 inbringade 8500:- pÄ auktionen men sen var det ett gÀng generösa herrar som slÀngde in lite extra slantar sÄ vi landade pÄ 10000:- jÀmnt!! Det Àr ju strÄlande eller hur??
Stort tack till alla Er som deltagit de tidigare Ă„ren.

Vi kan ju inte lÄta bli att försöka oss pÄ ett nytt rekord sÄ vi kör samma koncept igen!!
Man kan inte villkora sina bud med att undertecknad ska starta trÄden som vanligt. Behöver min semester..
SĂ„ se det som ett viktigt vikarie jobb!!

Man kan lÀgga bud pÄ ett eller flera av datumen,de fredagar som gÀller Àr..
9/7 1800:- @Affe
16/7 1555:- @skyseeker
23/7 2500:- @A.Edfalk
30/7 2000:- @jabla
6/8 1700:- @Fixxxer
Auktionen startar nu och bud anges hÀr i trÄden med belopp och det datum man vill buda pÄ. Observera att jag tar det som en personlig förolÀmpning om man inte budar eller höjer ett bud med minst ett jÀmnt 100:tal..
Auktionen avslutas Onsdagen den 7/7 23:59.
Observera att ALLA datum har samma slutdatum för bud. DÀrefter lÀgger jag in vinnande bud och nick bredvid respektive datum hÀr i trÄdstarten och de som lagt buden betalar in summan till vÄr insamling till BCF och postar bilden pÄ insÀttningen hÀr i trÄden.
Kommer försöka att kontinuerligt uppdatera trÄdstarten med de ledande buden pÄ respektive datum sÄ ni ser vad som hÀnder.

Som tidigare sÄ ska samlingsbud pÄ alla datum överstiga det samlade vÀrdet pÄ de bud vi fÄtt pÄ de individuella datumen för att vinna. Det Àr vÀl fair?....

Lite förhÄllningsregler. SÄ ni vet vad ni ger er in pÄ...
FREDAGSTRÅDEN ska startas innan 08:27. Mycket viktigt. Annars blir det anarki. Å jag fĂ„r 100 SMS och PM..;-)
TrĂ„den ska startas med ”RicVin’s FREDAGSTRÅDâ„ąïž DD/MM by xxxxxx” Sen kan man lĂ€gga till en personlig rubrik sĂ„klart. Detta för att det inte ska bli ngn förvirring. Tro mig , det har hĂ€nt


De som lĂ€gger de vinnande buden förbinder sig att sköta denna uppgift i FREDAGSTRÅDENS anda.
AlltsĂ„ ska inte nĂ„gon FREDAGSTRÅDshatare lĂ€gga vinnande bud och sen strunta i att starta ngn trĂ„d... DĂ„ lĂ€r jag agera, Kraftfullt!!! BetĂ€nk att jag fĂ„tt vissa befogenheter sedan sist...

SÄ kom igen nu. Se till att uppfylla din dröm!!!
Första.... Andra.........
 
Senast Àndrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HÀrligt!! Nu börjar det likna en redig start!! Tackar!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ny dag krÀver nya bud!! Kom igen!! Make your dreams come true!!!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Men vĂ€nta lite nu!!! Va fan har du fem veckors semester??? Kom inte dragandes med nĂ„gon FP för det Ă€r du pĂ„ tok för gammal för 😂

Men men lĂ€gger vĂ€l en lök (1000kr) pĂ„ 6/8 och snor den frĂ„n @SeikoZ đŸ€·đŸœâ€â™‚ïž
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HĂ€r hĂ€nder det grejer nĂ€r man sover sin skönhetssömn!! Vilken behövs nĂ€r man nĂ€rmar sig 60
;-)
Stort tack till er som budat senaste dygnet. HjÀlp mig gÀrna att kolla sÄ jag inte missat nÄgot bud.
Höll pÄ att missa @NiklasF dubbelbud men nu tror jag att listan Àr up to date.
Nu blire frulle!!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men vĂ€nta lite nu!!! Va fan har du fem veckors semester??? Kom inte dragandes med nĂ„gon FP för det Ă€r du pĂ„ tok för gammal för 😂

Men men lĂ€gger vĂ€l en lök (1000kr) pĂ„ 6/8 och snor den frĂ„n @SeikoZ đŸ€·đŸœâ€â™‚ïž
FP har jag ingen aning om vad det Àr?!? 5 veckor sammanhÄllen semester Àr det vÀl lagkrav pÄ? Mindre skulle aldrig funka!!!
 
Topp