Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
2000kr dÄ din lilla fis1700 pÄ 23/7 bara för att hetsa @A.Edfalk![]()
SÄÄÄÄÄja. 2200kr pÄ 23/72000kr dÄ din lilla fis![]()
2500kr!!SÄÄÄÄÄja. 2200kr pÄ 23/7
Grymt ju! Jag hoppas vi snittar runt 2000kr per datum. Det kÀnns inte som en omöjlighet.Vad hÀnder??? Om jag rÀknar rÀtt sÄ har vi redan slagit förra Äret. Om man rÀknar bort extraslantarna..
![]()
Hets mot klockgrupp funkar bra uppenbarligenVad hÀnder??? Om jag rÀknar rÀtt sÄ har vi redan slagit förra Äret. Om man rÀknar bort extraslantarna..
![]()
KÀnner du Britt-Marie?!?Inga bud pÄ hela dagen!?
Kom igen nu. Kör för fa-an!
Ăr det Marie du menar? Hon som flyttade till England och blev Britt-Marie?KĂ€nner du Britt-Marie?!?![]()
Tack nu har jag rÄd med mat igen!Vi kan inte lÄta @Fixxxer ta tvÄ datum, sÄ lÀgger 1700kr den 30/7
Inte jag efter att du trissade upp mig, sÄ letar nu efter en kartong att flytta in iTack nu har jag rÄd med mat igen!
Det hÀnder rÀtt ofta faktiskt sÄ kör pÄ !!FÄr ju snart börja bjuda över mig sjÀlv![]()
Det gör du helt rÀtt i!Sorgligt att hitta denna trÄden pÄ sidan tre!
Bumpar med att bjuda 2000:- för den 30/7.
VÀlkommen in i matchen min vÀn!!Sorgligt att hitta denna trÄden pÄ sidan tre!
Bumpar med att bjuda 2000:- för den 30/7.
⊠Verkar bli en âTrattenâ auktion i Ă„r. Alla smyger till sista minuten![]()
HĂ„ller med. Men det Ă€r ju en vecka kvar. Tror det vĂ€ntas lĂ€ngre Ă€n ett dygnâŠSkall bli spĂ€nnande och se vad som hĂ€nder, ett dygn kvar tills smygbudandet tilltar.![]()
Aha! Fel onsdag med andra ord.HĂ„ller med. Men det Ă€r ju en vecka kvar. Tror det vĂ€ntas lĂ€ngre Ă€n ett dygnâŠ![]()