skyseeker
Guld
Ska eventuellt avyttra min till förmÄn för annat... dra ett PM om du Àr intresseradHar tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska eventuellt avyttra min till förmÄn för annat... dra ett PM om du Àr intresseradHar tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
Cool och tack för erbjudandet, men tyvÀrr sÄ mÄste det vara med gula tavlan.Ska eventuellt avyttra min till förmÄn för annat... dra ett PM om du Àr intresserad
Gul! Vad ska det vara bra förCool och tack för erbjudandet, men tyvÀrr sÄ mÄste det vara med gula tavlan.
Hahaha. Klockan Àr till min polare som jag efter att ha tjatat pÄ i flera Är Àntligen kommit pÄ att det Àr just en sÄdan han ska ha, och dessutom nu med en gÄng.Gul! Vad ska det vara bra för
Fast din 70m Àr kick ass.
en rÀtt ok med svensk dagskiva frÄn 1972
Tack.Fast din 70m Àr kick ass.
Finns mycket âskitâ sĂ„ min rekommendation Ă€r att om du inte har stenkoll, hĂ„ll dig borta frĂ„n C24 och köp hĂ€rifrĂ„n nĂ€r nĂ„got kommer ut.Tittade lite pĂ„ pogues pĂ„ C24 men inte mycket vettigt dĂ€r heller. Min polare kan nog tĂ€nka sig ge 8-9000 för ett fint ex pĂ„ lĂ€nk. SĂ„ om nĂ„gon kan tĂ€nka sig slĂ€ppa en för runt den summan sĂ„ skicka ett PM.
Jo, sĂ„ brukar jag tĂ€nka. Jag har ju bra koll pĂ„ annat men dĂ„lig koll pĂ„ vintage Seiko...c24 Ă€r ju allt mellan himmel o jord och ett till filter mellan köpare o sĂ€ljare sĂ„ inte alls min grej dessutom.Finns mycket âskitâ sĂ„ min rekommendation Ă€r att om du inte har stenkoll, hĂ„ll dig borta frĂ„n C24 och köp hĂ€rifrĂ„n nĂ€r nĂ„got kommer ut.
Har en 6139-6002 till salu pÄ FBHar tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
@Mange73 Hur hittar jag den? Kan du inte skicka info o bilder via pm?Har en 6139-6002 till salu pÄ FB
Om du inte bryr dig om delar som inte Àr original....-Hej!
Jag kan inget om vintage sÄ jag uppskattar era inputs frÄn er som kan.
Jag funderar lite lÀtt pÄ en Pogue. Hittat en pÄ blocket.
Ăr skicket pĂ„ den för fint?
Om du inte bryr dig om delar som inte Àr original....
Du Àr vÀl en av dom som har bÀst koll pÄ 6139-600x sÄ jag tÀnkte frÄga, fanns dom med svarta tavlor? typ den som @FilPro frÄgade om, svÄrt att se om dom Àr mörkblÄa lr svarta ibland, den kanske Àr mörkblÄ , tycker mig se mÄnga som ser svarta ut bland annonser pÄ Ebay o dyl. har annars hyfsad koll pÄ 6139:na.Om du inte bryr dig om delar som inte Àr original....
Nja. Finns nog mÄnga som har bÀttre koll men det finns olika blÄ tavlor, men inga svarta med den referensen. Dock kan den blÄ se svart ut i vissa ljus/vinklar. Det Àr olika lyster i bÄde blÄ och gula tavlor och de finns blÄ som Àr mer matta Àn andra blÄ.Du Àr vÀl en av dom som har bÀst koll pÄ 6139-600x sÄ jag tÀnkte frÄga, fanns dom med svarta tavlor? typ den som @FilPro frÄgade om, svÄrt att se om dom Àr mörkblÄa lr svarta ibland, den kanske Àr mörkblÄ , tycker mig se mÄnga som ser svarta ut bland annonser pÄ Ebay o dyl. har annars hyfsad koll pÄ 6139:na.
har en nos skickHar tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
Har tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
Har tillgÄngen pÄ Pogues helt torkat upp hÀr pÄ KS? SlÀngde in en "köpes" men har inte fÄtt ett futtigt svar ens?
@ace den ser fin ut. Har redan hittat en (det var Ät en vÀn). Men du fÄr gÀrna skicka pm med pris pÄ din. Kan ev vara fler som vill ha en.
TÀnkte sticka ut hakan lite grann hÀr, bilderna Àr vÀl inte dom bÀsta, men jag skulle faktisk backa frÄn den hÀr klockan, fÄr ingen bra magkÀnsla, en sak Àr jag nog rÀtt sÀker pÄ, yttre vridringen Àr AM, finns lite fler saker jag hakar upp mig pÄ, men fÄr se om nÄgon annan kÀnner likadant, Àr den första att erkÀnna om jag har fel, skulle vilja haft bÀttre bilder.nya bilder
allt Àr och har varit pÄ denTÀnkte sticka ut hakan lite grann hÀr, bilderna Àr vÀl inte dom bÀsta, men jag skulle faktisk backa frÄn den hÀr klockan, fÄr ingen bra magkÀnsla, en sak Àr jag nog rÀtt sÀker pÄ, yttre vridringen Àr AM, finns lite fler saker jag hakar upp mig pÄ, men fÄr se om nÄgon annan kÀnner likadant, Àr den första att erkÀnna om jag har fel, skulle vilja haft bÀttre bilder.
???allt Àr och har varit pÄ den
menade bara att allt Àr original pÄ den, jÀmför med en annan 77a ,yttre kronan korrekt
Vad menar du med yttre kronan? köpte du den -77?menade bara att allt Àr original pÄ den, jÀmför med en annan 77a ,yttre kronan korrekt
vad menar du med yttre kronan?hÀr en till 77a att jÀmföra med, nej inte Àgt den sen 77 men vet en del om dessa klockor Ä litar pÄ mina kÀllorVad menar du med yttre kronan? köpte du den -77?