Acos
Guld
Ska erkĂ€nna att jag e sugen men hoppas ju pĂ„ att det ska trilla in co22 pĂ„ köp och sĂ€lj med âguldâ detaljerGĂ„r trögt med försĂ€ljning nu har det att göra med att badsĂ€songen Ă€r över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska erkĂ€nna att jag e sugen men hoppas ju pĂ„ att det ska trilla in co22 pĂ„ köp och sĂ€lj med âguldâ detaljerGĂ„r trögt med försĂ€ljning nu har det att göra med att badsĂ€songen Ă€r över?
Du fĂ„r fram med penseln och mĂ„la! Ăh...jag Ă€r ju sĂ„ j#fla ivrig nĂ€r jag vĂ€l bestĂ€mt mig för att sĂ€lja. FĂ„r vĂ€l lugna mina nerverSka erkĂ€nna att jag e sugen men hoppas ju pĂ„ att det ska trilla in co22 pĂ„ köp och sĂ€lj med âguldâ detaljer
Hahah jag brukar vara likadan men nĂ€r det gĂ€ller att handla men vet inte om man har kommit upp i Ă„ldern eller vad det Ă€r frĂ„gan om hahah.. kanske det faktum att man redan vĂ€ntar pĂ„ en klocka men en aqualand ska in sĂ„ Ă€r det baraDu fĂ„r fram med penseln och mĂ„la! Ăh...jag Ă€r ju sĂ„ j#fla ivrig nĂ€r jag vĂ€l bestĂ€mt mig för att sĂ€lja. FĂ„r vĂ€l lugna mina nerver
à lder?? Jag Àr 38 och har jag pengar sÄ spenderar jag dom har sÄlt och tÀnkt spara ihop till nÄgot dyrare men det dyker ju alltid upp nÄgot dÀremellan nu ska jag tydligen börja med vintage med och det kan ju gÄ hursomhelst ja vilket fördÀrv detta ÀrHahah jag brukar vara likadan men nÀr det gÀller att handla men vet inte om man har kommit upp i Äldern eller vad det Àr frÄgan om hahah.. kanske det faktum att man redan vÀntar pÄ en klocka men en aqualand ska in sÄ Àr det bara
24 sÄ anses vÀl fortfarande som en ungdom .. men kÀnner mig dessvÀrre bra mycket Àldre haha.. mÄste vÀl va att man sÀkert snittar 4h sömn per natt sÄ har vÀl mer vakna timmar Àn dom flesta 24 Äringarnaà lder?? Jag Àr 38 och har jag pengar sÄ spenderar jag dom har sÄlt och tÀnkt spara ihop till nÄgot dyrare men det dyker ju alltid upp nÄgot dÀremellan nu ska jag tydligen börja med vintage med och det kan ju gÄ hursomhelst ja vilket fördÀrv detta Àr
Full lume e svin coola, och saknas dessutom i samlingen. NÀsta kanskeHelt rÀtt. Dom dÀr full-lume modellerna Àr coola som attan .
Ett par av mina gamla (som lÀmnat samlingen).
RÀtt klockan sitt rÀtta element!Lite snorkling med kompisen!
Det Àr en grym och prisvÀrd klocka, mÄste vara dÀrförHar ingen aning om varför jag köpte denna förra veckan men den vill nog bli köpt av mig...
Man kan aldrig ha för mÄnga, det vet duHar ingen aning om varför jag köpte denna förra veckan men den vill nog bli köpt av mig...
Man kan aldrig ha för mÄnga, det vet du
Hmmm i know...No, you can never have too many Aqualands. Itâs good to have spares.
Hehe frÄgor pÄ det!?Hmmm i know...
No, you can never have too many Aqualands. Itâs good to have spares.
Helt galetHmmm i know...
Nuff said! SÄ jÀvla braHmmm i know...
PMa din adress, sÄ skickar jag enVet nÄgon hur man enkelt fÄr tag i en skruv passandes C022? SÄ hÀr kan man ju inte ha det...
DÄ Àr vi tvÄ.Saknar min ibland...
BestÀllde ett sÄnt hÀr till min. Originalbandet sitter förvisso bra men extremt bökigt och obekvÀmt att fÄ pÄ. Sen Àr det vÀldigt bulkigt ocksÄ. Detta Àr lite dyrare Àn Bonettos variant men det hÀr viklÄset har fler positioner för mikrojustering vilket jag kommer behöva. I övrigt ganska sÀker pÄ att det Àr samma gummi. Blev ett svart. För mig hade olivgrönt varit det enda alternativet.
Tandpetare i fickan alltsÄ!
Man kan Ă€ven vĂ€nda banded beoende pĂ„ om man vill ha det mönstrade utĂ„t eller inĂ„t mot handleden. Rapport kommer och jag har haft band frĂ„n Boenetto, Borealis, Isofrane, Breitling m.m. SĂ„ det ska bli kul att se hur det stĂ„r sig mot dom. Det jag mest ser fram mot Ă€r viklĂ„set och dĂ€r Ă€r Breitlings överlĂ€gset tekniskt med mikrojustering âon the flyâ men 4k för bara ett spĂ€nne pĂ„ en klocka för 3k kĂ€ndes sĂ„dĂ€r. Ska bli spĂ€nnande att se hur lĂ„set Ă€r efter inpassning.kan nog bli super bra.
kom med bilder och rapport sen nÀr det kommit.
Bra att det finns i bÄde 20, 22 och 24mm sÄ det passar alla aqualand (iaf dom jag har).
/T