Peddjy
Silver
Cool! Aldrig sett tidigare.
ref. 5810-f80120 !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Aldrig sett tidigare.
AnvÀnde precis dig som ett exempel pÄ klocksamlare med problem för frugan.Gjorde nÀstan pÄ mig nÀr den dök upp till för en gÄngs skull riktigt bra pris. Har spanat sÀkert ett Är efter rÀtta objektet. Direkt frÄn Japan, fÄr jag presentera Miss Titanium i riktigt bra skick med orginalband Hon kommer trivas bra med sin familj. Nu Àr dom fem! Det hÀr samlandet börjar bli sjukligt... men faaaan va jag gillar dom! LOVE IT!
Hade precis samma tanke nÀr jag sÄg inlÀgget innan Skönt att man kan kÀnna sig normal i detta gÀng Grym samling Àr det i alla fallAnvÀnde precis dig som ett exempel pÄ klocksamlare med problem för frugan.
Endast för att jag ska framstÄ som lite bÀttre
AnvÀnde precis dig som ett exempel pÄ klocksamlare med problem för frugan.
Endast för att jag ska framstÄ som lite bÀttre
Hahahaha, det sjukaste Àr. Att jag smygköpt denna inför frugan! HÀmtade ut den idag pÄ lunchen och sen snabbt in bland de andra klockorna sen nÀr jag kom hem..
à h shit nu inser jag hur sjukt det egentligen Àr..
Snyggt! Vilken samling!En aqualand till ramla in
börjar bli en skaplig aquland hög nu
1:Vet inte var du bor men stjÀrnurmakaren i Karlskrona och Björkegrens i Kalmar kunde fÄ fram vÀldigt mycket delar, sÄ jag skulle sÀga nÀstan sÀga alla seriösa uraffÀrer.
2:Om det gÄr bet finns det en AD i Norge som jag epostat (fick dock inget svar) som enligt en kille i gruppen ska ha allt.
3: Citizens hemsida hÀnvisar till UK adress vid service.
Kan tÀnka att alla tre Àr kostsamma med batterisyra problem
Mvh
Postar igen i hopp om hjÀlp. Ingen som vet? Prövat samtliga av @Lappenking förslag utan framgÄng. KÀnns trÄkigt att kasta den. Verket ser faktiskt fint ut trots urmakarens dom.Vart vÀnder man sig för hjÀlp med Aqualand (C022) i behov av service? Ur&Penn kunde inte hjÀlpa mig. De sa att det lÀckt batterisyra och att inga delar för att fixa det finns
Nu nÀr det inte gÄr att bumpa annonser med mindre Àn 50 inlÀgg sÄ lÀgger jag in en PB hÀr, klockan Àr sÀnkt till 1700 kr. Samtidigt tar jag ett litet, men ack sÄ viktigt steg nÀrmare de "50".Eftersom den verkar vara vÀrd mer för mig Àn den Àr för marknaden sÄ kommer den igen. =) FörstÄr att mÄnga drar tillbaka sina annonser nÀr kÀrleken fÄr liv igen nÀr man tar upp och fotar gamla klockor haha. Ha en go kvÀll!
Riktigt fint band, var hittar man ett sÄdant?
Tack. Det Àr ett Borealis som gÄr att finna hÀr: https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105Riktigt fint band, var hittar man ett sÄdant?
Ok, tack! Ska kolla. Grönt passar riktigt bra till klockan.Tack. Det Àr ett Borealis som gÄr att finna hÀr: https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105
Min c022 frÄn 1990 ligger snudd pÄ exakt hela varvet. SÄ jag vet inteHur vÀl brukar aqualandens sekundvisare trÀffa sekundmarkeringarna?
Har tittat pÄ ett par men de sÄg ut att ligga nÀstan mittemellan markeringarna. Kanske Àr nÄgot man fÄr rÀkna med?
Hur vÀl brukar aqualandens sekundvisare trÀffa sekundmarkeringarna?
Har tittat pÄ ett par men de sÄg ut att ligga nÀstan mittemellan markeringarna. Kanske Àr nÄgot man fÄr rÀkna med?
Min höll batteriet bra. SlĂ„r om till dyklĂ€ge nĂ€r man hamnar i vattnet och loggar automatiskt dyket. Kika gĂ€rna pĂ„ annonsen om du Ă€r nyfiken. Nytt batteri och trycktest för nĂ„gon vecka sedan.Ăr nyfiken pĂ„ Aqualand. NybörjarfrĂ„gor:
- Hur upplevs den mot t ex Seiko Turtle?
- StÀmmer det att tidiga modeller kÀkar batteri? Ska man sikta pÄ jp2000 som insteg pga detta? Orkar inte vintage utan gillar att kunna bada med den utan att oroa mig oavsett.
Ăr inne pĂ„ den klassiska modellen som Ă€r föregĂ„ngare till jp2000, men tack för svaret!Min höll batteriet bra. SlĂ„r om till dyklĂ€ge nĂ€r man hamnar i vattnet och loggar automatiskt dyket. Kika gĂ€rna pĂ„ annonsen om du Ă€r nyfiken. Nytt batteri och trycktest för nĂ„gon vecka sedan.
Ăr nyfiken pĂ„ Aqualand. NybörjarfrĂ„gor:
- Hur upplevs den mot t ex Seiko Turtle?
- StÀmmer det att tidiga modeller kÀkar batteri? Ska man sikta pÄ jp2000 som insteg pga detta? Orkar inte vintage utan gillar att kunna bada med den utan att oroa mig oavsett.