Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ kul med ytterligare en Duplex i trĂ„den! HĂ„ller med om att de krĂ€mvita indexen gör den extra bra! Syskonet hĂ€lsarFick hem denna mycket ovanliga Duplex-varianten anno sept 2000 med tavla likt en âEnzoâ dĂ„ den har krĂ€mvita index etc.
Gillar den skarpt! @Frontendarn har en ocksÄ!
Kanske t.o.m. tvillingar, din Àr vÀl sept?SÄ kul med ytterligare en Duplex i trÄden! HÄller med om att de krÀmvita indexen gör den extra bra! Syskonet hÀlsar
Det stÀmmer! Första som rullade av bandet i septemberKanske t.o.m. tvillingar, din Àr vÀl sept?
Hojta till om du tröttnar pÄ den dÀr, missa det fyndet pÄ K&S
Ja det var ett riktigt fynd, skrev till sÀljaren och pÄpekade att den sÀljs vÀldigt billigt innan jag slog till. Ser sÄ gott som ny ut och ett gÀng extra band.Hojta till om du tröttnar pÄ den dÀr, missa det fyndet pÄ K&S
Ja det var ett riktigt fynd, skrev till sÀljaren och pÄpekade att den sÀljs vÀldigt billigt innan jag slog till. Ser sÄ gott som ny ut och ett gÀng extra band.
Ligger nÄgra ute pÄ Tradera sÄg jag. Kanske gÄr att förhandla lite.Tjena
Om nÄgon sitter pÄ en titan Enzo och funderar pÄ att sÀlja dra ivÀg ett meddelande
Riktigt sugen pÄ att testa en sÄdan
//trevlig kvÀll
Man köper ju hellre pÄ KS men tack ÀndÄLigger nÄgra ute pÄ Tradera sÄg jag. Kanske gÄr att förhandla lite.
Visst Ă€r det trist, tycker man Ă€ven ser liknande uppdateringar i deras andra kollektioner i samma prisklass. Sent 2017/tidigt 2018 gick de över till lasergravyr.Ămnet kanske redan har avverkats, men vet vi nĂ€r pĂ„ tidslinjen som Citizen sĂ€nkte kvalitĂ©n pĂ„ caseback, knappar och bezel? enorm skillnad pĂ„ dessa tvĂ„!
det Àr synd, helt klart! tackar för infonVisst Àr det trist, tycker man Àven ser liknande uppdateringar i deras andra kollektioner i samma prisklass. Sent 2017/tidigt 2018 gick de över till lasergravyr.
-Det fick bli nato Ă€ven om den bĂ€rs bĂ€ttre pĂ„ gummi. Ăr lite sugen pĂ„ att komplettera med en klassisk JP2000-08E. InvĂ€nta köp&sĂ€lj eller hĂ€mta en sprillans imorgon
SĂ„ s*tans fin alltsĂ„!!!âEnzoâ C026 anno 86 med cq-1039 mĂ€rkning samt C028 titan-bezel som den fĂ„tt under sitt serviceliv.
Kanonfin för sin Älder. BÀrs lÀtt och skönt. En skönhet.