Aha sÄ det Àr alltsÄ ett eget fabrikat?Jag hade ett orginal-Isofrane till min, tror inte du hittar mjukare alternativ Àn det.

AlltsÄ denna? https://isofrane.com/order-now/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aha sÄ det Àr alltsÄ ett eget fabrikat?Jag hade ett orginal-Isofrane till min, tror inte du hittar mjukare alternativ Àn det.
Ett riktigt vintage Isofrane Àr nog det bekvÀmaste gummiband jag testat. Funkar om det Àr en modell med 20 mm du bestÀllt. Tror aldrig de gjorde 24 mm. Har Ätminstone aldrig sett ett. De moderna Isofrane-inspirerade har jag ingen erfarenhet av men Àr de i naturgummi och kan misstÀnkas vara tillverkade av Bonetti Àr de nog Ätminstone inte lÄngt efter i bekvÀmlighet. Har undvikit de som heter Isofrane idag eftersom de Àr sÄ tjocka. Men pÄ en modern Aqualand tror jag att det skulle se bra ut.hej! Jag har precis klickat hem min första Aqualand och vill sÄ gÀrna ha ett mjukt och gött Isofrane till den. Vad har ni för rekommendationer?
Ja, exakt! Jag har Àven en no-name-kopia som inte Àr i nÀrheten av lika mjukt. @Ehrnholm s förslag har jag Àven förstÄtt ska vara bra men har aldrig provat personligen.
Jag har ett 24mm Isofrane. Eller menar du att det inte finns vintage i 24mm?Ett riktigt vintage Isofrane Àr nog det bekvÀmaste gummiband jag testat. Funkar om det Àr en modell med 20 mm du bestÀllt. Tror aldrig de gjorde 24 mm. Har Ätminstone aldrig sett ett. De moderna Isofrane-inspirerade har jag ingen erfarenhet av men Àr de i naturgummi och kan misstÀnkas vara tillverkade av Bonetti Àr de nog Ätminstone inte lÄngt efter i bekvÀmlighet. Har undvikit de som heter Isofrane idag eftersom de Àr sÄ tjocka. Men pÄ en modern Aqualand tror jag att det skulle se bra ut.
Har lÀst vad jag skrev ett par gÄnger extra och kan inte begripa hur det Àr otydligt?Jag har ett 24mm Isofrane. Eller menar du att det inte finns vintage i 24mm?
Borealis Ă€r vĂ€l mjukare och kortare Ă€n Isofrane?Borealis âIsofraneâ Ă€r ocksĂ„ bra![]()
âEtt riktigt vintage isofraneâ - Vart gĂ„r grĂ€nsen för vintage/riktigt?Jag har ett 24mm Isofrane. Eller menar du att det inte finns vintage i 24mm?
Det Ă€r ju helt andra band nu. Bara nĂ„gon som köpt varumĂ€rket och gör en tolkning av en av de ursprungliga modellerna, i annat material, med andra mĂ„tt, och annat spĂ€nne. Vad "riktigt" betyder i det hĂ€r sammanhanget Ă€r nog inte helt sjĂ€lvklart. Men för mig rĂ€cker det inte att Ă€ga rĂ€tten till namnet för att uppnĂ„ autenticitet.âEtt riktigt vintage isofraneâ - Vart gĂ„r grĂ€nsen för vintage/riktigt?
âDe som heter isofrane idagâ - Ăr de som heter isofrane idag inte att betrakta som riktiga?
Det var ny information för mig! Nu vill jag testa ett âriktigtâ isofraneDet Ă€r ju helt andra band nu. Bara nĂ„gon som köpt varumĂ€rket och gör en tolkning av en av de ursprungliga modellerna, i annat material, med andra mĂ„tt, och annat spĂ€nne. Vad "riktigt" betyder i det hĂ€r sammanhanget Ă€r nog inte helt sjĂ€lvklart. Men för mig rĂ€cker det inte att Ă€ga rĂ€tten till namnet för att uppnĂ„ autenticitet.
Med det sagt sÄ ser de nya "Isofrane" trevliga ut. Tror som sagt att ett sÄdant skulle passa bra pÄ en modern Aqualand eller för den delen andra stora och lite klossigare dykare.
Det Ă€r lite det jag varit rĂ€dd för. Och prislappen. Fattar inte riktigt varför de ska kosta tre gĂ„nger sĂ„ mycket som andra band frĂ„n samma fabrik...Det var ny information för mig! Nu vill jag testa ett âriktigtâ isofraneJag har ett orange pĂ„ 24mm. Ser bra ut pĂ„ en modern Aqualand men kĂ€nns för bulkigt pĂ„ handleden sĂ„ anvĂ€nds sĂ€llan.