• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

HÄller tummarna för en kvÀllsmakrill eller tvÄ

IMG_8753.jpeg

Ansluter till 40 Ärs klubben jag med!

PÄ med ett Wocci gummi direkt - Kan varmt rekommendera (finns pÄ Amazon).

För referens - Köpt frÄn Olfert i Tyskland, svart 40 Ärs tub men ingen nyckelring.

8457B89F-6DB9-4FF1-AD88-87A8E03E7A1D-16559-0000348444A8122C.jpeg

Hur sitter det mot luggarna? Tycker dessa band Àr fina estetiskt men vÀldigt olika i tjocklek, har frÄn watchwear supersköna men smala. Och haft nÄgot annat mÀrke med som var samma design men tjockare.

🙂

FĂ„tt hem min Ă„rsklocka jag högg pĂ„ Tradera. Den gjorde en mellanlandning hos @Aerospace dĂ€r den servades och fick nya batterier. Den analoga delen var död nĂ€r @Aerospace fick den sĂ„ stort tack för att du lyckades rĂ€dda den! 😍

Har nu hÀngt pÄ en TT lÀnk jag hade liggandes. Den var i bÀttre skick Àn jag förvÀntade mig. Inte illa för en 37Ärig dykare!

IMG_8765.jpeg
IMG_8768.jpeg
IMG_8770.jpeg
IMG_8769.jpeg
IMG_8767.jpeg
IMG_8766.jpeg

Senast Àndrad:
Kul đŸ€© Vart bestĂ€llde du ifrĂ„n?

BestĂ€llde min frĂ„n handlare i Bordeaux, Frankrike efter att först kollat runt med flera ÅF i Svedala som ej kunde leverera (vill ju om möjligt stötta locals).
Blev lite lĂ€ngre vĂ€ntetid Ă€n vĂ€ntat men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott..đŸ€—
Min Àr som Hans B:s tillverkad i juni, rÀtt fÀrsk.
1000002123.jpg

Undrar hur mĂ„nga veckor Citizen behöver för att slutföra produktionen pĂ„ 5.800 ex och hur mĂ„nga osĂ„lda ex det finns kvar pĂ„ marknaden, dĂ„ en icke oansenlig mĂ€ngd verkar sugas upp pĂ„ detta forumet..?😅

Allvarligt! Jag fÄr inte igÄng djupmÀtningen. Hur gör jag. Har iaf varit nere pÄ 3-4m. Borde vÀl mÀta det nÀr jag har den i DIVE mode?

IMG_2735.jpeg
Ser ut som du Ă€r i log 2, du behöver aktivera ”dyket” med knappen kl 10. DĂ„ ska det börja blinka 0,0. Efter dyket kan du sedan toggla igenom 1-4 och se resultaten med knappen kl 2.
SĂ„ gör jag iaf

Tillbaka
Topp