Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska den sÀljas eller sparas till framtiden?![]()
FörstÄr- FÄtt frÄgan flera gÄnger redan, vet inte, men inte till salu just nu i alla fall![]()
Finns en till salu hĂ€r pĂ„ ksâŠ.FörstĂ„rHade vart skönt att slippa vĂ€nta pĂ„, och betala frakt frĂ„n en utomlands. Men fĂ„r söka vidare
![]()
Snyggt! Helt rÀtt att köra ett sÄnt, framförallt till en Enzo. Hur blev det med din C026 förresten? Har du kvar den eller fick den gÄ vidare?Kom i brevlÄdan idag, NOS original. Passar bra till JP2008 och C026 (Enzo)
![]()
Snyggt! Helt rÀtt att köra ett sÄnt, framförallt till en Enzo. Hur blev det med din C026 förresten? Har du kvar den eller fick den gÄ vidare?
Ansluter till 40 Ärs klubben jag med!
PÄ med ett Wocci gummi direkt - Kan varmt rekommendera (finns pÄ Amazon).
För referens - Köpt frÄn Olfert i Tyskland, svart 40 Ärs tub men ingen nyckelring.
![]()
Ăr det ett bekvĂ€mare gummi Ă€n orginal?Ansluter till 40 Ă„rs klubben jag med!
PÄ med ett Wocci gummi direkt - Kan varmt rekommendera (finns pÄ Amazon).
För referens - Köpt frÄn Olfert i Tyskland, svart 40 Ärs tub men ingen nyckelring.
![]()
Ja det Ă€r vĂ€ldigt bekvĂ€mt. Verkar Ă€ven finnas pĂ„ Watchwear. Rekommenderar att byta ut bandstiften som följer med gummit till original stiften som kommer med klockan.Ăr det ett bekvĂ€mare gummi Ă€n orginal?
KulDen lilla tuben som följde med 40-Ärs paketet Àr ÀndÄ lite cool
![]()
![]()
KulVart bestÀllde du ifrÄn?
Snyggt! Var köpte du det? Jag har snokat runt efter ett strap.Fortfarande vÀldigt varmt hÀr i norra VÀstmanland, Natobanden Äker i tvÀttmaskinen ofta
![]()
Ser ut som du Ă€r i log 2, du behöver aktivera âdyketâ med knappen kl 10. DĂ„ ska det börja blinka 0,0. Efter dyket kan du sedan toggla igenom 1-4 och se resultaten med knappen kl 2.Allvarligt! Jag fĂ„r inte igĂ„ng djupmĂ€tningen. Hur gör jag. Har iaf varit nere pĂ„ 3-4m. Borde vĂ€l mĂ€ta det nĂ€r jag har den i DIVE mode?
![]()