• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Ahhh, smart. Det skulle jag ocksÄ pröva nu nör du sÀger det :)

DÄ sitter den sÄ hÀr i stÀllet! Mycket bÀttre.
image.jpg

Fick hem ett zulu och ett tvÄdelat Nato som jag tÀnkte hÀnga pÄ min JP2004.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Vilket tycker ni blev bÀst?
Klockan sitter nÀstan lite vÀl högt pÄ zulut, men gillar ÀndÄ guldringarna som passar till klockan. Det helsvarta tvÄdelade natot sitter bra, men kÀnns lite anonymt kanske. Oavsett, omvÀxling förnöjer!
Mörkgrönt(?) Zulu med guldringar sÄg riktigt bra ut pÄ din Aqualand! :cool:

• Like
Reactions: M.M
TyvÀrr sÄ Àr jag bara ute efter visarna till aqualand och nÄgot sÀjer mig att sÀljaren har nog förvÀntningar pÄ priset.
DĂ€rav bud....

TyvÀrr sÄ Àr jag bara ute efter visarna till aqualand och nÄgot sÀjer mig att sÀljaren har nog förvÀntningar pÄ priset.
DĂ€rav bud....

Har en liknande kÀnsla. Men man vet aldrig... och den dÀr Seiko:n Àr ganska tuff. Det blev svÄrare att kontakta sÀljaren med den annonsen, sÄ jag avstÄr nog trots allt... TyvÀrr. Men hoppas du el ngn annan fÄr napp.

Lite trött och lat; kan nÄgon tipsa mig var jag kan ordna nytt batteri och trycktesta en Aqualand i Sthlm? Kanske tom prisuppgift?
Samt Àven tips pÄ var man fÄr tag pÄ packningar. Vill minnas att jag hittade ngn sÀljare pÄ ebay för lÀnge sen (tvekade dock pÄ om det bra/rÀtt grejer)... Alla tips tas tacksamt emot. Trevlig kvÀll

1456439499182-1464776069.jpg

/M.M

Tillbaka
Topp