TvÄ pÄ samma dag hÀr pÄ KS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur funkar det med att ha den pÄ högerhanden och djupmÀtaren?
Edit. Kan ju testa sjÀlv men inte lika kul dÄ det Àr ett diskussionsforum
Blir lite skevt om jag trycker pÄ gilla knappen nÀr du fÄtt Àrr efter denMinns mycket vÀl nÀr jag var yngre och hade klockan pÄ höger arm och körde downhill.. Ingen bra kombo, djupmÀtaren hackade hÄl pÄ handryggen varje gÄng. Har fortfarande Àrr kvar
FrÄn mig kommer det nog inte nÄgon mer nÀrmaste tiden, men ska försöka komma ihÄg om det skulle bli aktuellt igen. Du har vÀl kvar din?Missade theargonaut's annons. DÄ kan man istÀllet sÀga att det (vÀldigt) sporadiskt kryllar med enzo's hÀr! DÄ Àr frÄgan nÀr nÀsta kommer ut @theargonaut?
En tanke;
Den som funderar pÄ att avyttra en aqualand kanske kan ge lite heads notice hÀrinne? (Eller finns det tunga argument mot det?)
/M.M
FrÄn mig kommer det nog inte nÄgon mer nÀrmaste tiden, men ska försöka komma ihÄg om det skulle bli aktuellt igen. Du har vÀl kvar din?
+1Det var ett exemplariskt slitet exemplar.
Ja tÀnka sig att den kunde fÄ sÄn patina frÄn mitt stillsamma livJapp! Tidigare Àgaren @xHenke gjorde ett utmÀrkt jobb.
Schyssta bilder! Schysst utrustning överhuvudtaget...Summerar ihop fjÀllveckan med trotjÀnaren pÄ armen. Telisar, tur och brÀda omvartannat blandat med termoskaffe. (Bastu och JÀger ej pÄ bild...)
Nice! Titan eller base metal?VĂ„gar inte posta i Dagens vintage... '89:a.
Nice! Titan eller base metal?
Nice! Titan eller base metal?
Edit. La in en bild pÄ min, behöver nya batterier sÄ Àr den tillbaka in action.
Tack! Den Àr i titan, lÀste nÄgonstans att om pilen pÄ tavlan Àr vit betyder det att boettlocket Àr Ti.Gissar titan.
Tack! Den Àr i titan, lÀste nÄgonstans att om pilen pÄ tavlan Àr vit betyder det att boettlocket Àr Ti.
Edit: eller Àr hela boetten i titan?
Tack! Ett jÀfla smusslande med mobilen för att ens fÄ till nÄgra bilder utan att bli totalt hÄnad av familjen. NÀr det gÀller utrustning blir ju allt lite roligare med bra grejor.Schyssta bilder! Schysst utrustning överhuvudtaget...
VÀlkommen! MÀktig bil-klockkombo! GÀrna fler bilder!Hej pÄ er alla Citizen anhÀngare!
Jag Àr ganska ny pÄ forumet och att samla pÄ klockor. Köpte 1990 en Enzo Titan pÄ Filippinerna för att ha nÀr jag jobbade. Har burit den i 26 Är och haft fÄ problem.
Blev nyss lycklig Àgare till den som theargonaut sÄlde. Enormt överraskad av skicket nÀr klockan kom levererad. KÀnns om den Àr ny
Kan man köpa accessoarer till sin klocka? Efter att sett Le Grand Bleu i slutet av 80 talet och snöat in pÄ djupdykning sÄ kÀndes det rÀtt att skaffa en passande bil.
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him."
Kör min nÀstan dagligen (utom idag sÄklart) och Àven om jag sitter pÄ kontoret nÀstan hela dagen sÄ tar den asiatiska solen riktigt bra pÄ bÄde klocka och nato sÄ jag vÀntar ivrigt pÄ patineringenNu har den allt fÄtt bekÀnna fÀrg med lite fridykning och en jÀkla massa sol..
Jobbar du som arborist?Hej igen!
Eftersom jag anvÀnder min kÀra klocka dagligen sÄ skickar jag in nÄgra bilder frÄn vardagen..
Nu vÀntar den pÄ en natoband bara.
Ha det gott allihopa!