• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Hur funkar det med att ha den pÄ högerhanden och djupmÀtaren?

Edit. Kan ju testa sjÀlv men inte lika kul dÄ det Àr ett diskussionsforum :)

Minns mycket vÀl nÀr jag var yngre och hade klockan pÄ höger arm och körde downhill.. Ingen bra kombo, djupmÀtaren hackade hÄl pÄ handryggen varje gÄng. Har fortfarande Àrr kvar :)

Minns mycket vÀl nÀr jag var yngre och hade klockan pÄ höger arm och körde downhill.. Ingen bra kombo, djupmÀtaren hackade hÄl pÄ handryggen varje gÄng. Har fortfarande Àrr kvar :)
Blir lite skevt om jag trycker pÄ gilla knappen nÀr du fÄtt Àrr efter den :)
Men noterar att det inte ör en lyckad kombination gÀllande downhill :)

TvÄ pÄ samma dag hÀr pÄ KS!

Missade theargonaut's annons. DÄ kan man istÀllet sÀga att det (vÀldigt) sporadiskt kryllar med enzo's hÀr! DÄ Àr frÄgan nÀr nÀsta kommer ut @theargonaut?

En tanke;
Den som funderar pÄ att avyttra en aqualand kanske kan ge lite heads notice hÀrinne? (Eller finns det tunga argument mot det?)
/M.M

Missade theargonaut's annons. DÄ kan man istÀllet sÀga att det (vÀldigt) sporadiskt kryllar med enzo's hÀr! DÄ Àr frÄgan nÀr nÀsta kommer ut @theargonaut?

En tanke;
Den som funderar pÄ att avyttra en aqualand kanske kan ge lite heads notice hÀrinne? (Eller finns det tunga argument mot det?)
/M.M
FrÄn mig kommer det nog inte nÄgon mer nÀrmaste tiden, men ska försöka komma ihÄg om det skulle bli aktuellt igen. Du har vÀl kvar din?

• Like
Reactions: M.M
Funderade ett tag pÄ att sÀlja min JP2000-08E frÄn 2008 men har nog Ängrat mig. Trevlig sommarklocka! Vad kan en sÄdan i bra skick vara vÀrd?

FrÄn mig kommer det nog inte nÄgon mer nÀrmaste tiden, men ska försöka komma ihÄg om det skulle bli aktuellt igen. Du har vÀl kvar din?

TÀnkte bara med anledning pÄ dina staplade Aqualands att det kanske kunde komma ut ngn till :)
Ja, min Àr kvar. Den Àr jag nöjd med men behöver byta batteri (ev trycka) och fÄr inte tummen ur...

0318-jpg.281936

Den sÄg vÀldigt vÀlanvÀnd ut med tanke pÄ tavlans utseende, misstÀnkte vatten/fukt men visst Àr den bakad? Snyggt iaf.
(FĂ„r mig och undra kring rolex och hur vissa patinerar sina objekt)

Hej pÄ er alla Citizen anhÀngare!
Jag Àr ganska ny pÄ forumet och att samla pÄ klockor. Köpte 1990 en Enzo Titan pÄ Filippinerna för att ha nÀr jag jobbade. Har burit den i 26 Är och haft fÄ problem.
Blev nyss lycklig Àgare till den som theargonaut sÄlde. Enormt överraskad av skicket nÀr klockan kom levererad. KÀnns om den Àr ny :)
Kan man köpa accessoarer till sin klocka? Efter att sett Le Grand Bleu i slutet av 80 talet och snöat in pÄ djupdykning sÄ kÀndes det rÀtt att skaffa en passande bil.
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him."
DSC_0558.JPG

Hej pÄ er alla Citizen anhÀngare!
Jag Àr ganska ny pÄ forumet och att samla pÄ klockor. Köpte 1990 en Enzo Titan pÄ Filippinerna för att ha nÀr jag jobbade. Har burit den i 26 Är och haft fÄ problem.
Blev nyss lycklig Àgare till den som theargonaut sÄlde. Enormt överraskad av skicket nÀr klockan kom levererad. KÀnns om den Àr ny :)
Kan man köpa accessoarer till sin klocka? Efter att sett Le Grand Bleu i slutet av 80 talet och snöat in pÄ djupdykning sÄ kÀndes det rÀtt att skaffa en passande bil.
"God is at the bottom of the sea and I dive to find him."
DSC_0558.JPG
VĂ€lkommen! MĂ€ktig bil-klockkombo! :) GĂ€rna fler bilder!

Nu har den allt fÄtt bekÀnna fÀrg med lite fridykning och en jÀkla massa sol..
image.jpg
image.jpg
Kör min nÀstan dagligen (utom idag sÄklart) och Àven om jag sitter pÄ kontoret nÀstan hela dagen sÄ tar den asiatiska solen riktigt bra pÄ bÄde klocka och nato sÄ jag vÀntar ivrigt pÄ patineringen :)

Jo just det, gillar solbrÀnnan :cool:

Tillbaka
Topp