Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittar du ingen har jag tidigare i trÄden lÀnkat till en italienare som har.NÄgon som har en extra skruv till baklocket pÄ en Àldre aqualand (c022)?
Om inte. Vart kan jag fÄ tag pÄ en?
Det Àr löst tack vare @theargonaut, jag lyckades dock ÀndÄ inte komma överens med aqualanden. Den satt vÀldigt konstigt pÄ min handled, ÀndÄ har jag provat tvÄ st nu.Hittar du ingen har jag tidigare i trÄden lÀnkat till en italienare som har.
Tredje gÄngen.... dÄ kommer den funkaDet Àr löst tack vare @theargonaut, jag lyckades dock ÀndÄ inte komma överens med aqualanden. Den satt vÀldigt konstigt pÄ min handled, ÀndÄ har jag provat tvÄ st nu.
Det verkar vara ett Äterkommande faktum. Jag har brottats med min sedan 2003, vi Àr Ànnu inte överens.Det Àr löst tack vare @theargonaut, jag lyckades dock ÀndÄ inte komma överens med aqualanden. Den satt vÀldigt konstigt pÄ min handled, ÀndÄ har jag provat tvÄ st nu.
Sprang pÄ denna lÀnk med reservdelar till Aqualand's: http://www.speedtimerkollektion.com/shop/index.php?cPath=32_103_126
Bra hög!Morgonmys
Ve och fasa!!!! Anar en katt bland hermelinerna... Eller kör vi Brasses "en ska bort"?Morgonmys
True enzo!
Hehe ligger faktiskt ytterligare en död katt dÀrVe och fasa!!!! Anar en katt bland hermelinerna... Eller kör vi Brasses "en ska bort"?
Precis. Den fulsnyggaste klockan ever! Alla borde ha en!SĂ„ galet fulsnygga att jag vill ha en!
Matchy matchy FrÄgan Àr vilket natoband du kör med nÀr du har dina lÀderhÄsen
Sen Àr alltid funktionalitet ett plus ocksÄ!Precis. Den fulsnyggaste klockan ever! Alla borde ha en!
Ve och fasa!!!! Anar en katt bland hermelinerna... Eller kör vi Brasses "en ska bort"?
Finns i bÄde stÄl och titan.Fantastisk klocka pÄ alla vis, har jag fÄtt det om bakfoten att dessa Enzo Àr i titanium?
Finns i bÄde stÄl och titan.
Tack. Det stÀmmer. "True Enzo" Àr i titan men det finns svarta i stÄl ocksÄ.Fantastisk klocka pÄ alla vis, har jag fÄtt det om bakfoten att dessa Enzo Àr i titanium?
Om man inte Àr för klen alltsÄ, dÄ kör man vÀl stÄlTack. Det stÀmmer. "True Enzo" Àr i titan men det finns svarta i stÄl ocksÄ.
Om man inte vill ha the real deal sÄ fine, körOm man inte Àr för klen alltsÄ, dÄ kör man vÀl stÄl
Man fÄr ha med sig magnesiumfacklan eller ha skarp syn.@Sammeh fin lume! finns det nÄgon "belysning" till digitalen? tÀnkte om dyker i svenskt mörkt vatten vore det ju fint med belysning..?