• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Aqualand it is!
image.jpg

Simmade ner i Östersjön för att prova nya kameran inför kommande dykresa.
IMG_3319.jpeg
Snygg klocka. Har en likadan. Blev lite nyfiken. Antar att det Ă€r en dji action 5? Nöjd med den efter test? Är det samma fĂ€sten till tillbehör som gopro? Har en gopro 11 sjĂ€lv. Bra bilder med men saknar blĂ„tand att koppla in extern mick. Funderar smĂ„tt pĂ„ om jag skulle byta upp mig eller inte. Redigerar inte i gopros eget verktyg. Köper nog lumafusion efter att ha anvĂ€nt imovie som kĂ€nns lite vĂ€l redigeringsfattigt, om Ă€n gratis. Dyker inte Ă€nnu men snorklar en del i korallrev nĂ€r vi reser. Sorry för offtopic.

Precis, det Àr en action 5. Den filmar och fotar i bra kvalitet. LÀtt att hantera. Vilket Àr allt jag har att sÀga om den, haha. Kan inget om elektronik och Àr inte sÀrskilt intresserad. Men den kommer göra ett bra jobb nÀr jag dyker sÄ det rÀcker för mig :)

Riktigt bra canvas du har dĂ€r, var har du köpt det (om man skulle fĂ„ hĂ€rma😉)?
@oddface hÀr pÄ forumet har gjort det Ät mig. Tillsammans vÀljer man fÀrger osv. AnvÀnder originalspÀnnet till den. Flyttade ocksÄ över röret frÄn originalgummit (det som bandsprinten sitter i)
VÀldigt bekvÀmt med lÀder insytt mot huden.

Tillbaka
Topp