Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt bra kombo med det bandet!BÀttre och snyggare klocka gÄr knappt att hitta
![]()
Grymt snygga fotonFirar första september med att Àntligen Àga barndomsdrömmen. Tog bara nÀstan 40 Är.
![]()
![]()
![]()
Tackar! Ăr en grymt fotogenisk klockaGrymt snygga foton![]()
Det behöver allaKÀnner att jag behöver en Aqualand i samligen igen
![]()
Snygg klocka. Har en likadan. Blev lite nyfiken. Antar att det Ă€r en dji action 5? Nöjd med den efter test? Ăr det samma fĂ€sten till tillbehör som gopro? Har en gopro 11 sjĂ€lv. Bra bilder med men saknar blĂ„tand att koppla in extern mick. Funderar smĂ„tt pĂ„ om jag skulle byta upp mig eller inte. Redigerar inte i gopros eget verktyg. Köper nog lumafusion efter att ha anvĂ€nt imovie som kĂ€nns lite vĂ€l redigeringsfattigt, om Ă€n gratis. Dyker inte Ă€nnu men snorklar en del i korallrev nĂ€r vi reser. Sorry för offtopic.Simmade ner i Ăstersjön för att prova nya kameran inför kommande dykresa.![]()
SvÄrt att ogilla denna
![]()
Riktigt bra canvas du har dÀr, var har du köpt det (om man skulle fÄ hÀrma
@oddface hÀr pÄ forumet har gjort det Ät mig. Tillsammans vÀljer man fÀrger osv. AnvÀnder originalspÀnnet till den. Flyttade ocksÄ över röret frÄn originalgummit (det som bandsprinten sitter i)Riktigt bra canvas du har dÀr, var har du köpt det (om man skulle fÄ hÀrma)?