Tack. Gillade den dÀr kombon faktiskt.Absolut!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Gillade den dÀr kombon faktiskt.Absolut!
![]()
Hemsk kombo om du frÄgar mig.Absolut!
![]()
Den Àr mÀktig! Gillar egentligen inte TT, men hÀr funkar det strÄlande. Eller sÄ Àr det för att man fyllt 50...Testade en trevlig GS igÄr.
SBGH252, listpris 119950
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis igen! Det var ingen dÄlig 50Ärspresent du fickDen Àr mÀktig! Gillar egentligen inte TT, men hÀr funkar det strÄlande. Eller sÄ Àr det för att man fyllt 50...
FÄr köra utan halvlÀnkarGrattis igen! Det var ingen dÄlig 50Ärspresent du fick
Mer pÄfÄglar Ät folket.
Gillar SBGH252 mycket, trevligt att den Àr lite tunnare Àn modellerna med GMT.
Det enda jag störde mig pÄ var att de har snÄlat in pÄ guldet pÄ halvlÀnkarna. Ser lite B ut.
![]()
Hej
TÀnkte köpa mig EN Grand Seiko för att kÀnna pÄ
Vilken modell rekommenderar ni att man slÄr till pÄ för att fÄ den rÀtta kÀnslan? Jag Àr sjukt sugen pÄ den vita som ligger pÄ KS med snöliknande urtavla, kan den vara bÄde en bra början och en keeper?
Med vÀnlig hÀlsning
Ola G
Sbgj227 Àr sÄ sjukt fin, en personlig favorit som jag nÄgon dag hoppas kunna Àga.Schysst spegling av solen pÄ flyget...
Liten urtavla men Àven index speglade lÀngre ut...
![]()
En GS sÄ klart med den poleringen..,
![]()
Sbgj227
Enlighet spec: Lug Width: 21mmHej har en SBGE001 pÄ vÀg hem om man vill ha ett Natoband pÄ den Àr det nÄgon som vet vilken bredd det ska vara?
Vad har du för budget? Tycker kvartsarna Àr sjukt mkt klocka för pengen.Hej
Vilken modell rekommenderar ni att man slÄr till pÄ för att fÄ den rÀtta kÀnslan? Jag Àr sjukt sugen pÄ den vita som ligger pÄ KS med snöliknande urtavla, kan den vara bÄde en bra början och en keeper?
Med vÀnlig hÀlsning
Ola G
JÀmför priset med andra annonser innan du köper. Modellen Àr det inget fel pÄ om du fixar 41mm.Hej
Med vÀnlig hÀlsning
Ola G
Det Àr nog min favorit GS för tillfÀllet.SBGW047. Tack för affÀr Gasparo. Det hÀr Àr den sjukaste polering jag sett IRL.
![]()
21mmHej har en SBGE001 pÄ vÀg hem om man vill ha ett Natoband pÄ den Àr det nÄgon som vet vilken bredd det ska vara?
EpischeSBGW047. Tack för affÀr Gasparo. Det hÀr Àr den sjukaste polering jag sett IRL.
![]()
Om det inte Àr priset pÄ en begagnad du Àr ute efter finns den nog hemma hos antingen KlockmÀster Globen eller FÀltöversten. Annars tar dom hem den Ät digTjenare. Kanske fel trÄd att skriva i men tÀnkte ÀndÄ kolla om det Àr nÄgon hÀr inne som har en Grand Seiko SBGX263 eller en SBGX063 med champagnefÀrgad tavla. Och som Àr sugen pÄ att sÀlja. Tips pÄ vart man kan hitta dessa mottags gÀrna
Jo det Àr priset pÄ en begagnad jag Àr ute efter. Men finns det inga sÄ fÄr man vÀl slanta upp för en nyOm det inte Àr priset pÄ en begagnad du Àr ute efter finns den nog hemma hos antingen KlockmÀster Globen eller FÀltöversten. Annars tar dom hem den Ät dig
Jag har 22mm nato pÄ min och det funkar men 21mm Àr nog snyggare. SvÄrt att hitta men finns pÄ natoband.nuHej har en SBGE001 pÄ vÀg hem om man vill ha ett Natoband pÄ den Àr det nÄgon som vet vilken bredd det ska vara?
FixatTackar! (Nu ska jag bara försöka ta bort föregÄende inlÀgg)