seikodiverr
KS Explorers Club
HjÀlte! (Obs. Ej ironi.)Det dÀr lÄter ju inte friskt. Jag anvÀnder min varje dag i stort sett, i kombination med Aerospace.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HjÀlte! (Obs. Ej ironi.)Det dÀr lÄter ju inte friskt. Jag anvÀnder min varje dag i stort sett, i kombination med Aerospace.![]()
@klockmaVem bytte batteri? SÀker pÄ att det byttes till ett frÀscht av rÀtt sort? Annars Àr verket knas.
Det luktar inskick. FrÄgan Àr dÄ om jag ska skicka in min GADA-watch, mÄste jag inte köpa nÄgot nytt att ha sÄ lÀnge?LÄter som samma fel som det var redan ett halvÄr in sÄ det Àr nog en bra taktik.
Du Àr trasig! Sök hjÀlp!AnvÀnder verkligen aldrig min SBGJ003, tÀnker att byte frÄn lÀnk till lÀder kanske vore en lösning.
De gÄnger jag lÀmnat in motorcykeln pÄ garantireparation har jag fÄtt en lÄnehoj under tiden, det kanske vore nÄgot?@klockma
Det luktar inskick. FrÄgan Àr dÄ om jag ska skicka in min GADA-watch, mÄste jag inte köpa nÄgot nytt att ha sÄ lÀnge?
Svaret pĂ„ den frĂ„gan Ă€r alltid âjaâ.mĂ„ste jag inte köpa nĂ„got nytt att ha sĂ„ lĂ€nge?
NjÀ, hÀnde ganska omedelbart. Kanske borde kört pÄ nÄn annan modell istÀllet. Tar sÄ sjukt lÄng tid att stÀlla datum. LÀtt att vara efterklok dock. Well well.Du Àr trasig! Sök hjÀlp!
Tror det hÀnde efter du sjönk ner i Pane*** kvicksand och börja bÀra 47 millimeters monster klockor som fÄr Big Ben att se liten ut.
![]()
TyvÀrr, har mina SBGJ pÄ lÀnk.Du rÄkar inte ha bilder pÄ hur fint det blir ocksÄ?![]()
Haha, exaktTyvÀrr, har mina SBGJ pÄ lÀnk.
Stort grattis!DÄ va den hemma! Min första och troligtvis inte sista GS.
![]()
HÀrligt! Hur kÀnns det?DÄ va den hemma! Min första och troligtvis inte sista GS.
![]()
Ser vass ut, grattis!DÄ va den hemma! Min första och troligtvis inte sista GS.
![]()
Svaret pĂ„ den frĂ„gan Ă€r alltid âjaâ.
NjÀ, hÀnde ganska omedelbart. Kanske borde kört pÄ nÄn annan modell istÀllet. Tar sÄ sjukt lÄng tid att stÀlla datum. LÀtt att vara efterklok dock. Well well.
Eller kör dubbelpipigt...Skaffa en winder..
Det kÀnns bra! Perfekt storlek för mig, dock bÀrs den ju lite större pÄ grund av att den saknar dykvridning som jag Àr van vid.HÀrligt! Hur kÀnns det?![]()
Nog inte i den tavelkonfigurationen, om det inte finns nÄt ex kvar hos nÄn handlare. Alt begagnat sÄklart.Det kÀnns bra! Perfekt storlek för mig, dock bÀrs den ju lite större pÄ grund av att den saknar dykvridning som jag Àr van vid.
Tavla och index Àr fantastiska. LÀnken Àr en av de mest bekvÀma jag testat, sÄ himla följsam och silkeslen.
En dum frÄga kanske, men gÄr det att köpa nya SBGJ001/005 fortfarande?
Jo, jag vet. Har en men batteriet tar slut hela tiden.Skaffa en winder..
005 var LE och gick Ät som pasta i Italien.En dum frÄga kanske, men gÄr det att köpa nya SBGJ001/005 fortfarande?
005 var LE och gick Ät som pasta i Italien.
Ah det stÀmmer ju ja...005 var LE och gick Ät som pasta i Italien.
Ja.Ah det stÀmmer ju ja...
Ăr det endast tavlan som skiljer de nya SBGJ201/203 mot 001/003?
Svaret pĂ„ den frĂ„gan Ă€r alltid âjaâ.
NjÀ, hÀnde ganska omedelbart. Kanske borde kört pÄ nÄn annan modell istÀllet. Tar sÄ sjukt lÄng tid att stÀlla datum. LÀtt att vara efterklok dock. Well well.
Glappar ÀndlÀnken Àr det en synvilla?![]()
SBGX063
Detta Àr en annan modell, men det Àr en synvilla.Glappar ÀndlÀnken Àr det en synvilla?
Jo jag har en likadan (SBGX059) men har lÀder pÄ nu sÄ kan inte jÀmföra. TÀnkte om det Àr ngt man kan förvÀnta sig efter en tids anvÀndning eller om den lever ett hÄrt liv. Alternativt en synvilla dÄ..Detta Àr en annan modell, men det Àr en synvilla.
![]()
![]()
Jag tror ocksÄ det Àr skuggorna som bjuder pÄ en luring pÄ bilden, men visst kan man fÄ glapp. Jag hade det pÄ just en sbgx(061). Det var dags för nya bandstift, mycket damm/smuts som tar sig in via lugghÄlen som sedan börjar glappaJo jag har en likadan (SBGX059) men har lÀder pÄ nu sÄ kan inte jÀmföra. TÀnkte om det Àr ngt man kan förvÀnta sig efter en tids anvÀndning eller om den lever ett hÄrt liv. Alternativt en synvilla dÄ..![]()