Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! KlÀmde pÄ den i Japan. Snygg bild dessutom sÄ ett stort grattis frÄn mig!SBGV245
![]()
Tack sÄ mycket! Borstningen och boetten Àr riktigt bra. Ett lite annorlunda alternativ.Mycket bra! KlÀmde pÄ den i Japan. Snygg bild dessutom sÄ ett stort grattis frÄn mig!
Snygg!SBGV245
![]()
Superfet, stort grattis! Klart du ska lösa lÀnk till den.SBGV245
![]()
Riktigt cool! Gillar att de Àr ljus tavla pÄ den. Blir grym till lite klockbrÀnna i sommarSBGV245
![]()
Tror sÄ jag ocksÄ, om den nu fÄr stanna sÄ lÀnge. à terstÄr att se hur vi trivs ihopRiktigt cool! Gillar att de Àr ljus tavla pÄ den. Blir grym till lite klockbrÀnna i sommar![]()
Snygg! Inte sett modellen tidigare. Grym med den borstade glasringen!SBGV245
![]()
SBGV245
![]()
Tack sÄ mycket!Stort Grattis!
Grym boett och glasring pÄ den dÀr!
Tackar!Snygg! Inte sett modellen tidigare. Grym med den borstade glasringen!
Tack tack! Det fÄr nog bli sÄ, tycker den ser riktigt trevlig ut Àven pÄ lÀnken!Superfet, stort grattis! Klart du ska lösa lÀnk till den.
SBGV245
![]()
Tack! och tack för tipset! VÀrre problem kan man ju ha! Lutade lÀnge Ät en VHP som du vet men tÀnkte att detta ÀndÄ var det jag ville ha sÄ det blir kanon. Dock ökar ju suget efter Quartz generellt kÀnner jag o dÄ kan nog en vit Wempe vara ett bra komplement nÄgon dag!Jag kan tipsa om glasögon spray utan alkohol. Eftersom den har mörk tavla fÄr man putsa ÀndÄ, men lite mindreOch grattis!
Den dÀr Àr inget annat Àn sjukt bra!SBGV245
![]()
Oklart varför multicitat inte fungerar, ber om ursÀkt för kladd i trÄden.
Kompenserar med en bild!
![]()
Tack! Som du sÀger borstningen Àr riktigt grym!Grym!
Borstningen Àr ju fantastisk!
Ăr tavlan grĂ„?
Hur kÀnns bandet? BekvÀmt? Ser snyggt ut, sitter mycket bra.Oklart varför multicitat inte fungerar, ber om ursÀkt för kladd i trÄden.
Kompenserar med en bild!
![]()
Galet fin!SBGV245
![]()
BÀr oftast klockor med lÀnk men Àn sÄ lÀnge tycker jag detta Àr skönt, kÀnns som kvalité rakt igenom. Blir nog Ànnu skönare nÀr det fÄr slita in sig lite med tidenHur kÀnns bandet? BekvÀmt? Ser snyggt ut, sitter mycket bra.
40 mm utan kronan, 11.8 mm hög sedan angÄende lug till lug lÀste jag nÄgonstans att den mÀter 47mm men kan inte bekrÀfta 100% just nu.Galet fin!
FÄr man frÄga vad den har för mÄtt? TÀnker lug till lug (har klena handleder sÄ funkar med 40mm om dom inte Àr jÀÀÀÀÀtte"lÄnga")
40 mm utan kronan, 11.8 mm hög sedan angÄende lug till lug lÀste jag nÄgonstans att den mÀter 47mm men kan inte bekrÀfta 100% just nu.
Tack!
Snyggt! Det blir att bestÀlla en lÀnk.![]()
Det finns lÀnk som passar till ocksÄ.
Boetten Àr typ bÀsta boetten GS gjort tycker jag men den var lite liten för min smak. Hade gÀrna sett en GS-dykarklocka med samma boett fast kanske 2mm större.
18cmSnyggt! Det blir att bestÀlla en lÀnk.
Vad mÀter din handled?
Min Àr 19, tycker den Àr bra i storlek. Men det dÀr beror ju sÄklart pÄ tycke och smak samt hur handleden Àr uppbyggd.
MÄste tillÀgga - det dÀr fan en optimal klocka utseendemÀssigt, funkar borde till dressat och relaxat. Sjukt fin!40 mm utan kronan, 11.8 mm hög sedan angÄende lug till lug lÀste jag nÄgonstans att den mÀter 47mm men kan inte bekrÀfta 100% just nu.
Tack!