Floof
Basic
StĂ€mmer! Manuell spring driveDen dĂ€r Ă€r nice. Ăr den manuell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StĂ€mmer! Manuell spring driveDen dĂ€r Ă€r nice. Ăr den manuell?
Att klockan Àr snygg Àr ju sen gammalt men vad Àr det för lÀder du skickat pÄ?Testar lite pÄ lÀder.. tavlan Àr grym..!![]()
![]()
Det Àr ett Delugs strapAtt klockan Àr snygg Àr ju sen gammalt men vad Àr det för lÀder du skickat pÄ?
Riktigt lÀcker! Blev optimalt för bÄda tvÄ =)Det bÀsta med en ny klocka Àr.. ALLT. Speciellt denna.
![]()
Tack! Jag hoppas det hÄller i sigRiktigt lÀcker! Blev optimalt för bÄda tvÄ =)
Grymt nöjd sÄ hÀr lÄngt.
![]()
Varför just snö? Inte en aning men trevliga bilder blir det.Trevlig lördag![]()
VÄga beskÀraVarför just snö? Inte en aning men trevliga bilder blir det.![]()
Tyckte det var lite fint med grönt i bakgrunden sÄ man inte fÄr för sig att jag tagit bilden i fiskdisken pÄ ICAVÄga beskÀra
![]()
Enig. Originalen din er best, fordi blikket gÄr fÞrst pÄ klokken - sÄ til det grÞnne Þverst - og sÄ ned pÄ klokken igjen. Det gir bildet liv og er mer spennende enn "in you face only"-crop.Tyckte det var lite fint med grönt i bakgrunden sÄ man inte fÄr för sig att jag tagit bilden i fiskdisken pÄ ICA![]()
Valde mellan denna och SBGX335. Det blev dykare den gÄngen, men nu Àr den sÄld, sÄ kanske en sÄdan med gummiband nÀsta gÄnPrecis fÄtt hem en sÄn hÀr, vÀldigt trevligt tillskott![]()
Första gÄngen pÄ ett tag som jag kÀnner att nyfikenheten och suget vÀcktes.MÄnga klockor kommer och gÄr, men denna kommer alltid att vara kvar i samlingen. Gör sig sÄ jÀkla bra pÄ svart lÀder att lÀnken har fÄtt vila i flera mÄnader nu.
![]()
Du har rÀtt, detta Àr SBGA285G. Men vad som skiljer dom Ät har jag faktiskt ingen aning om. Jag har inte kunnat hitta nÄgon info om detta heller tyvÀrrFörsta gÄngen pÄ ett tag som jag kÀnner att nyfikenheten och suget vÀcktes.
Visst Àr det SBGA285?
Vad Àr det för skillnad pÄ SBGA285 och SBGA285G, nÄgon som vet?
I ett sÄnt lÀge Àr det nÀstan dags att byta jobbEn kollega pÄ jobbet trodde detta var en datejust! kÀnner mig lite krÀnkt!![]()
![]()