Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inne en SBGR309 hos GS i Amsterdam via Klockmaster just nu. 17,5â men innefattar Ă€ven ny tavla. Kan kika pĂ„ spec sen nĂ€r jag fĂ„r hem.Ăr det nĂ„gon som har servat sin GS med automatiskt urverk nyligen som vet vad det kostar pĂ„ ett ungefĂ€r?
Tack för hjÀlpen! Det blev det precis lika din lÀnk till slut .
Exemplariskt! Och stiligt!Tack för hjÀlpen! Det blev det precis lika din lÀnk till slut .
Ăr det nĂ„gon som har servat sin GS med automatiskt urverk nyligen som vet vad det kostar pĂ„ ett ungefĂ€r?
Magnusson Ur har hatt GS pÄ salg / rea med 20% siden ultimo mai - sÄ at de fortsatt har mange av de samme modellene til -20% viser at GS som merke er i ferd med Ä bli Þdelagt i Norden.Gick förbi Magnussons Ur i Gbg idag och sÄg att de kör -20 % pÄ alla sina GS-modeller i lager, kanske kan vara intressant info för nÄgon?
SpÀnnande approach, att de har GS som i ÄterförsÀljare?Tittade i fönstret hos LW för nÄgra dagar sedan och sÄg att de har GS nu.
Jag tycker de hÀr klockorna gör sig absolut bÀst pÄ matta/casual band. TÀnk mocka/nubuck etc. Kontrasten gör liksom att tavlan poppar Ànnu mer. Typ detta:Funderar pÄ om ett likadant band men med blÄ sömmar som tar upp det blÄ i sekundvisaren kan bli bra .
Vad tror ni?
HÄller med (och har redan flera band Ät det hÄllet) men det ena utesluter inte det andra .Jag tycker de hÀr klockorna gör sig absolut bÀst pÄ matta/casual band. TÀnk mocka/nubuck etc. Kontrasten gör liksom att tavlan poppar Ànnu mer. Typ detta:
AngÄende polering (saxat frÄn annat forum) :
SBGX259 pĂ„ lĂ€der. Ălskar den. Funkar till allt. Men â har insett att den blivit polerad (köpt frĂ„n Japan via C24). Om man vill Ă„terstĂ€lla finishen, ska man gĂ„ via GS? Eller kanske Lapinist? Och vad tror ni om pris?
SBGX259 pĂ„ lĂ€der. Ălskar den. Funkar till allt. Men â har insett att den blivit polerad (köpt frĂ„n Japan via C24). Om man vill Ă„terstĂ€lla finishen, ska man gĂ„ via GS? Eller kanske Lapinist? Och vad tror ni om pris?
Tack! Precis det jag behövde veta. DĂ„ Ă€r det m.a.o. inte vĂ€rt det för en sĂ„ âbilligâ GS.AngĂ„ende polering (saxat frĂ„n annat forum) :