Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack - men Älders/pris-kvoten kÀndes inte helt 100 för mig..
Sry för sent svar men ser att du redan fÄtt svarTack . RÀtt bra pris ÀndÄ.
Aha nu bliv jag mer nyfikenSry för sent svar men ser att du redan fÄtt svar
Köpte min frÄn Chrono24 frÄn Japan, den kostade inte i nÀrheten av listpris
kolla pÄ chrono24, jag fick min typ 17k under list men + tull och moms dÄAha nu bliv jag mer nyfiken
Nja, ibland kan man ju spexa till det.Min bÀsta GS
Med jÀmna mellanrum tÀnker jag att jag borde ha den pÄ band, sÄ testar jag och inser att den hör hemma pÄ lÀnk.
Ser ju bra ut!Nja, ibland kan man ju spexa till det.
Jag tycker att det ser bra ut, men jag förstÄr om man upplever klockan som för hög i förhÄllande. Dock tror jag att handledsstorlek spelar stor roll i det. Min Àr 19,5 cm och jag vet ju att du har nÄgot mindreSer ju bra ut!
Hur ser det ut frÄn sidan?
GS-nyhet i dag. MÄ neste poste denne her, siden det har vÊrt lenge siden jeg har sette en bakside som har sett sÄ godt ut - OG proporsjonal til urkassens (boettens) diameter.
Elsker det nÄr urverket passer sÄ flott inn i urkassen (boetten).
Lilla fÄgeln var en trevlig detalj. De kommer sÀlja bra tror jag, kommer verket i en annan boett under 38mm med en enkel tavla blir det kanske en modern GS.SLGW003
Man blir smÄtt avundsjuk pÄ din samling! En frÄga, har du skickat ivÀg nÄgra av dina klockor pÄ slipning eller lyckades du hitta dem i det skicket?HÄrt stÄl idag.
Nej, nÄgra GS saknar man alltid .Har en för mycket
Man blir smÄtt avundsjuk pÄ din samling! En frÄga, har du skickat ivÀg nÄgra av dina klockor pÄ slipning eller lyckades du hitta dem i det skicket?