Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SjÀlvklart. SBGX, 37mm, kvarts, stÄl och diverse fÀrger. Brukar gÄ för 14-18k begagnade hÀr pÄ KS.
SBGX259, SBGX261 eller SBGX263 t.ex.
Jag tycker den tavlan Àr ful.Varför inte den tidigare generationen, Àr inte den Ànnu billigare? Och har Seiko / GS vilket Àr lite kul?
Vad för pris snackar vi om? Kan vara intressant.Jag har eventuellt möjlighet att köpa en SBGE213 (alltsÄ GMT springdrive) frÄn 2017 till rÀtt bra pris. Fullset i jÀttefint skick. Jag Àr rÀdd för att den Àr för stor för min smak men Àr sugen pÄ att testa.
Om den inte passar, vad Àr rimligt att man kan fÄ ut för den om den fÄr vandra vidare hÀr pÄ Klocksnack?
Helt klart flott, tyckte denna va Ànnu ett snÀpp vassare62GS er et flott design.
Alright, tycker den blir mer balanserad med text bÄde uppe och nere..
Det Àr via en kompis kompis som bor utomlands, sÄ vet Àrligt talat inte just nu. Vad Àr prisindikation tror du? Jag har inte en aning nÀmligen.Vad för pris snackar vi om? Kan vara intressant.
Nog bÀst att frÄga sÀljarenDet Àr via en kompis kompis som bor utomlands, sÄ vet Àrligt talat inte just nu. Vad Àr prisindikation tror du? Jag har inte en aning nÀmligen.
Absolut, söker hÀr info angÄende hur svenska marknaden hade vÀrderat klockan. Behöver det som referens för att kunna bedöma priset som jag vÀntar pÄ att fÄ. Har anledning till att tro att sÀljaren sÀtter ett ok pris men mÄste sÄklart kunna verifiera det.Nog bÀst att frÄga sÀljaren
man bör ha en av varje sort
bor du nÀra nÄgon av de butiker som Àr à F av GS sÄ lÀr det vara en modell som alltid finns pÄ hyllanHej hej, ny hÀr pÄ forumet
GÄr i tankar pÄ att köpa en Grand Seiko sbgx263, Àr det nÄn som vet om dom finns i butik i Sthlm att titta pÄ?
Sjukt fin klocka. Vad Àr listpriset?Kul video som tÀcker de mindre gs modellerna.
Ăr sjĂ€lv vĂ€ldigt nöjd med min sbgx353 skyflake pĂ„ 34mm
Varse.Sjukt fin klocka. Vad Àr listpriset?
Tack . RÀtt bra pris ÀndÄ.
NĂ„gon som funderar pĂ„ att slĂ€ppa en cherry blossom i nyskick? Funderar kraftfullt pĂ„ en men vill inte köpa ny pĂ„ Krons helstâŠ
Tack - men Älders/pris-kvoten kÀndes inte helt 100 för mig..FInns en till salu pÄ Köp & SÀlj: SBGA413