• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Tull och moms behöver jag inte oroa mig för dĂ„ jag bor i England. Och nĂ€stan bara bra med dĂ„liga rabatter sĂ„ man inte gör nĂ„got överilat đŸ€Ł men hoppas pĂ„ att fĂ„ se en hel del dĂ„ det pĂ„gĂ„r i tre timmar.

1000039125.jpg

Avundsjukan flödar!

Har precis börjat intressera mig för GS. Kikar runt lite efter en SBGW med vit eggshell-tavla och 5 ATM vattenresistens, t.ex SBGW005, eller liknande modell. Helst utan open caseback. Finns det nÄgra andra sidor andra Àn Chrono24 för att hitta ett exemplar i bra skick till ett vettigt pris? SÄldes en pÄ forumet för nÄgra mÄnader sedan men dÄ spanade man ju inte efter modellen. :D

1759436503534.png

Har precis börjat intressera mig för GS. Kikar runt lite efter en SBGW med vit eggshell-tavla och 5 ATM vattenresistens, t.ex SBGW005, eller liknande modell. Helst utan open caseback. Finns det nÄgra andra sidor andra Àn Chrono24 för att hitta ett exemplar i bra skick till ett vettigt pris? SÄldes en pÄ forumet för nÄgra mÄnader sedan men dÄ spanade man ju inte efter modellen. :D

1759436503534.png
FrÄn Japan kanske.

Timepeaks.com som exempel Àr engelsktalande mellanhand för stor japansk auktion-sida.

SÀllan jÀttefynd, 25 procent moms vid import kommer man inte undan sÄ lÀtt. Men stort utbud.

Tillbaka
Topp