Tull och moms behöver jag inte oroa mig för dÄ jag bor i England. Och nÀstan bara bra med dÄliga rabatter sÄ man inte gör nÄgot överilatmen hoppas pÄ att fÄ se en hel del dÄ det pÄgÄr i tre timmar.
![]()
Avundsjukan flödar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tull och moms behöver jag inte oroa mig för dÄ jag bor i England. Och nÀstan bara bra med dÄliga rabatter sÄ man inte gör nÄgot överilatmen hoppas pÄ att fÄ se en hel del dÄ det pÄgÄr i tre timmar.
![]()
Guldkant x 2!!![]()
Morgonpromenaden bjöd pÄ höstens guldkant
![]()
![]()
Japp, precis min tanke wink-wink, vilket du snappade uppGuldkant x 2!!
![]()
Morgonpromenaden bjöd pÄ höstens guldkant
![]()
![]()
FrÄn Japan kanske.Har precis börjat intressera mig för GS. Kikar runt lite efter en SBGW med vit eggshell-tavla och 5 ATM vattenresistens, t.ex SBGW005, eller liknande modell. Helst utan open caseback. Finns det nÄgra andra sidor andra Àn Chrono24 för att hitta ett exemplar i bra skick till ett vettigt pris? SÄldes en pÄ forumet för nÄgra mÄnader sedan men dÄ spanade man ju inte efter modellen.
![]()
Nu behövs det fyllas pÄ med lite Àldre klockor i den hÀr trÄden tycker jag.
Dagens GS.
![]()