• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Kolla Bic Camera. De brukar ha 30% off pÄ det vanliga sortimentet.
Var dÀr förra Äret för tredje gÄngen men tidigare utan större klockintresse. Har fortfarande den galna BIC Camera trudelutten i huvudet. Om jag inte minns fel fick man först lite rabatt om man betalade med master card och sen ytterligare för att dra av deras moms. Yodobashi var lite lugnare men inte lika kul... :)

Var dÀr förra Äret för tredje gÄngen men tidigare utan större klockintresse. Har fortfarande den galna BIC Camera trudelutten i huvudet. Om jag inte minns fel fick man först lite rabatt om man betalade med master card och sen ytterligare för att dra av deras moms. Yodobashi var lite lugnare men inte lika kul... :)
Momsen behöver du ju inte betala som turist, alla utsatta priser Àr utan moms. SÄ 30% off innan moms och ytterligare 5% off om du betalar med kort. (Momsen Àr 8%)

5722:an idag
5C69F9E7-A423-4C03-9108-21267609B56B.jpeg

Funderar pÄ att köpa en ny GS, utan Seiko logon, inom en mÄnad eller tvÄ. Förmodligen en GMT med peacock urtavlan. Kan jag förvÀnta mig en hyfsad rabatt (runt 15%) frÄn svensk AD eller Àr det listpris som gÀller? NÄgon som har erfarenhet sÄ dela gÀrna med er :)

Funderar pÄ att köpa en ny GS, utan Seiko logon, inom en mÄnad eller tvÄ. Förmodligen en GMT med peacock urtavlan. Kan jag förvÀnta mig en hyfsad rabatt (runt 15%) frÄn svensk AD eller Àr det listpris som gÀller? NÄgon som har erfarenhet sÄ dela gÀrna med er :)
Just den lÀr vara svÄrprutad dÄ den Àr limiterad, till 700ex tror jag?

Är inte alla sĂ„lda redan?

Sprang över den hÀr sanslösa 6156-8040:a
igen pÄ nÀtet och för er som missade nÀr den poppade upp tidigare i Är kan det vara skoj att se.
Kommentarer överflödiga.
12B59810-C64B-4100-B441-7F35576857DB.jpeg
AC47010D-07F0-4F78-B3A6-927DC5AE0CEF.jpeg

Mer bilder och info för köp hÀr .

Jupp sanslöst...
mÄnga sanslösa klockor dÀr och sÄ har de vett att ta bra betalt för sina klockor - man skulle kanske sÀlja ett par vintageGS om nÄgon betalade de pengarna....

igen pÄ nÀtet och för er som missade nÀr den poppade upp tidigare i Är kan det vara skoj att se.
Kommentarer överflödiga.

+/- 3 spd 1970, inte illa... Pris 10,000 Yen.
Ännu finare VFA +/- 2 spd, pris 100,000 Yen.
Man förstÄr att det behövdes lÀggas ned mycket tid/arbete och kunskap för att jaga som dÀr sista tiondelarna.

Kommentarer överflödiga.

Hans priser Àr heeeelt sjuka! IfrÄgasatte hans sanslösa pris pÄ en 6159-7000 och dÄ blockade han mig frÄn det instagramkontot. :D

Ett riktigt stolpskott. Fick massa PM pĂ„ insta om att han minsann hade vĂ€rldens bĂ€sta GS-samling inklusive Seikos egna museum samt att han kör med ”morgondagens pris idag” utifrĂ„n att allt kommer öka i vĂ€rde. Bra bilder och bra foton har han (de) dĂ€remot.

Hans priser Àr heeeelt sjuka! IfrÄgasatte hans sanslösa pris pÄ en 6159-7000 och dÄ blockade han mig frÄn det instagramkontot. :D

Ett riktigt stolpskott. Fick massa PM pĂ„ insta om att han minsann hade vĂ€rldens bĂ€sta GS-samling inklusive Seikos egna museum samt att han kör med ”morgondagens pris idag” utifrĂ„n att allt kommer öka i vĂ€rde. Bra bilder och bra foton har han (de) dĂ€remot.
Ha ha! "morgondagens priser idag" - genialiskt!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp