Riktig jÀvla bra denna.![]()
Missade tydligen en post för lördag och nr6, sÄ denna fÄr agera bÄde dag 6 & 7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktig jÀvla bra denna.![]()
Missade tydligen en post för lördag och nr6, sÄ denna fÄr agera bÄde dag 6 & 7
Finns en till salu just nu hÀr pÄ KSSöker efter en SBGA413 Shunbun att köpa, den verkar göra sig bra med diverse straps, nÄgon hÀr som fÄtt till nÄgon lyckad kombination? Bilder?!
(Och om ngn har en att sÀlja, PMa gÀrna)
Tack för tips, vi kom dock inte överens.Finns en till salu just nu hÀr pÄ KS
Ăr inte den lite i minsta laget?Fick denna frĂ„n japan idag. Sjukt nöjd!
STGF359![]()
Nej den Ă€r perfekt (för mig) har nervproblem i handleden sĂ„ mĂ„ste ha smĂ„, lĂ€tta och tunna klockorĂr inte den lite i minsta laget?
*huvudsaken du Àr nöjd förstÄs, grattis![]()
Hur Àr det att köpa frÄn Japan, gick du via Chrono24?Nej den Àr perfekt (för mig) har nervproblem i handleden sÄ mÄste ha smÄ, lÀtta och tunna klockor![]()
Precis C24, fungerade hur bra som helst.Hur Àr det att köpa frÄn Japan, gick du via Chrono24?
Vad blev det för extra avgifter?
Tog det lÄng tid att fÄ den?Precis C24, fungerade hur bra som helst.
VÀntar fortfarande pÄ fakturan men gissar pÄ 25% plus nÄgra hundra!
Tog en vecka om jag minns rÀtt men det varierar mellan handlareTog det lÄng tid att fÄ den?![]()
SBGX har ju lĂ€tt snyggast indexJag funderar pĂ„ att jaga upp en Ă€ldre 9f i titan igen, jag saknar den jag en gĂ„ng hade iblandâŠ
Just nu Àr siktet instÀllt pÄ antingen sbgt029 med dag+datum och vit tavla eller sbgx069 med mörkbrun/svart tavla och med guldindex+visare
BÄda har egentligen samma mönster i tavlan, men en har mönstret vÄgrÀt och den andra lodrÀt
![]()
Vit Ă€r mĂ„ngsidig och stilrent. Dag+datum Ă€r bĂ„de anvĂ€ndbart och snyggt, dessutom helt utgĂ„ngetâŠ
![]()
Den bruna tavlan uppfattas oftast som svart och guld mot denna bakgrund Àr riktigt snyggt. BÄda Àr i samma boettutförande.
Sbgt har âpremium-detaljernaâ som jag uppskattar, tĂ€ckt visarcentrum och index bredvid datumfönstretâŠ
![]()
Den jag en gÄng hade var sbgx067
![]()
Hmm, tÄl att kluras lite pÄ innan jakten kan börja![]()
Jo, jag har en med guldindex och visare (och bezel), fast med vit tavla. Postade pÄ förra sidan tror jag?SBGX har ju lÀtt snyggast index
Guldvisare var hÀftigt, har du det sen innan?
âŠvad mĂ„nga roliga referenser det finns!
SÄ sant.Jo, jag har en med guldindex och visare (och bezel), fast med vit tavla. Postade pÄ förra sidan tror jag?
Kul med en lite udda modell (och i Ă€delmetallSBGS005, lite champagnetoner i tavlan i kvĂ€llsljus, blanc de blanc dvsâŠ
Plus9Time Grand Seiko Database â Plus9Time
www.plus9time.com
![]()