Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar mockabanden (beige och grönt).Sommaren Àr rÀddad med nya band till min sbgm221 (bÄda klockorna Àr pÄ 19mm, sÄ de fÄr dela band med varandra).
![]()
![]()
Ja à r-mÄnadLÀses serienummer pÄ GS likt Seiko? TÀnker pÄ tillverkningsÄr och mÄndag.
Bjuder pÄ tvÄ bilder, lÀder vs lÀnk.
![]()
![]()
De Ă€r frĂ„n Wristbuddys, finns i strlk 70/105 samt 75/120. Fick Ă€ven lite rabatt med koden âurklubbenâ.Gillar mockabanden (beige och grönt).
Hur lÄnga Àr dom och var har du shoppat?![]()
Tack för informationen!De Ă€r frĂ„n Wristbuddys, finns i strlk 70/105 samt 75/120. Fick Ă€ven lite rabatt med koden âurklubbenâ.
Sommaren Àr rÀddad med nya band till min sbgm221 (bÄda klockorna Àr pÄ 19mm, sÄ de fÄr dela band med varandra).
![]()
![]()
Tack! Longines mÄste jag nog ha haft över 10 Är nu, en klocka som alltid stannar i samlingenDÀr har du en riktigt fin duo.![]()
Drömklocka!Silvertavla idag.
![]()