Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar den skarpt, men har inte skaffat den sjĂ€lv. Förutom att den imponerar med sin fantastiska urtavla, och Evolution 9-boetten Ă€r fin, sĂ„ har den en tjockare och mer solid lĂ€nk Ă€n de flesta andra GS.Grandseiko, vilken jĂ€kla kvalitet dom har ⊠vad tycker ni om âwhite birchâ modellen?
Kul, instĂ€mmer. Har ocksĂ„ kört den pĂ„ lĂ€der och just nu fĂ„r den en âvintageâ look.Jag gillar den skarpt, men har inte skaffat den sjĂ€lv. Förutom att den imponerar med sin fantastiska urtavla, och Evolution 9-boetten Ă€r fin, sĂ„ har den en tjockare och mer solid lĂ€nk Ă€n de flesta andra GS.
Riktigt lĂ€cker tavla men för mig flyter tavla/visare/index ihop lite för mycket.Grandseiko, vilken jĂ€kla kvalitet dom har ⊠vad tycker ni om âwhite birchâ modellen?
Beklagar. KvÀllsvinet ocksÄ bra. Notera stammisnivÄ pÄ upphÀllningen.Sista lunchvinet i Paris
![]()
Det Àr en sÄdan modell tror jag som skulle tjÀna mycket pÄ bÀttre IRL-foton Àn de platta officiella frÄn GS.Det Àr ingen som sitter och myser pÄ en SBGE285? Tror inte jag sett nÄgon pÄ forumet. Man kanske fÄr bli testpilot![]()
t blir en helt annan klocka i andra vinklarDet Àr en sÄdan modell tror jag som skulle tjÀna mycket pÄ bÀttre IRL-foton Àn de platta officiella frÄn GS.
![]()
GS har en fin förmÄga att fÄ sina ljusa klockor se oerhört anemiska ut pÄ bild.Ja de
t blir en helt annan klocka i andra vinklar
Kanske i linje med japanernas sÀtt att vara ÄterhÄllsam osv, inga fejkade skrytbilderGS har en fin förmÄga att fÄ sina ljusa klockor se oerhört anemiska ut pÄ bild.
Undrar varför de Àr nöjda med sina produktfoton?