• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

...daGenS...
20250912_072236.jpg

Senast Àndrad:
Jag gillar den skarpt, men har inte skaffat den sjÀlv. Förutom att den imponerar med sin fantastiska urtavla, och Evolution 9-boetten Àr fin, sÄ har den en tjockare och mer solid lÀnk Àn de flesta andra GS.
Kul, instĂ€mmer. Har ocksĂ„ kört den pĂ„ lĂ€der och just nu fĂ„r den en ”vintage” look.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    317 KB · Visningar: 2
Det Ă€r ingen som sitter och myser pĂ„ en SBGE285? Tror inte jag sett nĂ„gon pĂ„ forumet. Man kanske fĂ„r bli testpilot đŸ€”

Lite sugen pÄ en SBGN029. Va förbi bÄde Krons och Nymans för att testa. Krons hade en kvarts inne, Nymans ingen. Synd tycker jag. Hann bara förbi klockmaster nÄgon gÄng nÀr dom fortfarande hade GS men fÄr för mig att dom mer.

NÄgon som testat den? FörstÄtt att mÄnga gillar dom Àldre modellerna bÀttre men tror jag föredrar det lite sportigare. Har en SBGV245 som sitter bra och jag gillar sÄ tÀnker att Àven SBGN029 borde funka. Men som sagt synd att det inte gÄr att testa enkelt.

LÄnad bild:
1758359350804.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp