För fÄ bilder i trÄden igen.
Jag bidrar med en om Àn kvalitetsmÀssigt bristfÀllig.
Jag bidrar med en om Àn kvalitetsmÀssigt bristfÀllig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det blir 61GS idag ocksÄ. Om Àn inte lika finjusterad.
Jag minns inte om jag frĂ„gat detta förut men pĂ„ detta verk kan man ju stĂ€lla dagen genom att vid tolvslaget gĂ„ fram och tillbaka över kl. 00.00 för att âquicksettaâ dagen.
Ăr det osunt för verket?
![]()
Jag trodde det var sÄ man gjorde med dag-instÀllning?
![]()
Ăven jag bidrar liteâŠ
Tack!Fan vad den Àr snygg!
VÀldigt trevlig modell, speciellt med day-date tycker jag, dÄ det pÄminner om Àldre GS!![]()
Ăven jag bidrar liteâŠ
Denna Ă€r ifrĂ„n 2015, och 10 Ă„r Ă€r ju ingen Ă„lder i sammanhanget (sĂ„ den faller ju inte inom ramen för vad vi kallar âĂ€ldreâ). Min sbgt002 ifrĂ„n ÂŽ96 tycker jag dock kan fĂ„ kallas Ă€ldre med lite snĂ€lltolkningVĂ€ldigt trevlig modell, speciellt med day-date tycker jag, dĂ„ det pĂ„minner om Ă€ldre GS!![]()
Tur att det dök upp en till försÀljning tillslut. Tavlan Àr brutal, gÄr inte att fÄ pÄ bild.
![]()
referens?Haft en endaste GS (som nu Àr sÄld sedan lÀnge) men fasen vad jag trivdes med denna 36mm. Min första klocka runt 10k-hugget och borde definitivt inte sÄlt den![]()
Tavlan gör sig inte rĂ€tt fullt ut i butiksljussĂ€ttning. Ănskar bara att lĂ€nken hade mer taper/smalnat avSĂ„ lĂ€nge man inte sĂ€ljer sĂ„ har man inte förlorat nĂ„g
Sbgx005referens?
Drar den mer Ät silver eller champagne?Sbgx005
Den Àr i GS klassiska champagne. I förhÄllande till exempelvis Ciizens champagnetavlor Àr GS ofta ljusare med drag Ät silver tycker jag. Sök i trÄden sÄ dyker det upp postade bilderDrar den mer Ät silver eller champagne?
Sbgx005referens?
Det blir 61GS idag ocksÄ. Om Àn inte lika finjusterad.
Jag minns inte om jag frĂ„gat detta förut men pĂ„ detta verk kan man ju stĂ€lla dagen genom att vid tolvslaget gĂ„ fram och tillbaka över kl. 00.00 för att âquicksettaâ dagen.
Ăr det osunt för verket?
Förtydligande, denna har bara quickset pÄ datum, inte pÄ dagskivan
![]()
Inte koll men hÄller med John.
Brukar göra sÄ och blev tvungen att testa med den hÀr nyss.
Den funkar fortfarande.
![]()
GS=RĂ€ckerâŠTog bara med mig vardagsklockor till Ă„rets helgfirande.
Underligt, borde Ätminstone haft med en lite glassigare till nyÄrsafton.
Dagens.
![]()
Tack, bra att veta!Idag lÀmnade jag min GS dykare till KlockmÀster Frölunda Torg 7 Göteborg.
De kunde absolut hjÀlpa till att skicka till NederlÀnderna etc trots de inte Àr AD lÀngre.
Jag vet att man sÀkert kan skicka sjÀlv etc. Men jag tycker det kÀnns bÀttre nÄgon annan administrerar och jag betalar.
Tack, bra att veta!
Ăr det nĂ„gon speciell anledning till varför du valde dem och inte Bergströms? För de Ă€r vĂ€l AD för GS?
Jag fattarNja, jag har varit mycket hos dem och de Àr alltid trevliga. Och sÄ bor jag ganska nÀra.
Bergströms Àr sÀkert schyssta ocksÄ, men om jag kan undvika centrala Göteborg sÄ gör jag alltid det.