Fasen va gött att fÄ tag pÄ lÀnkbitar sÄ pro lÀnken kan Äka pÄ igen![]()
![]()
Skickas frÄn min iPhone
Ser riktigt bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fasen va gött att fÄ tag pÄ lÀnkbitar sÄ pro lÀnken kan Äka pÄ igen![]()
![]()
Skickas frÄn min iPhone
Fasen va gött att fÄ tag pÄ lÀnkbitar sÄ pro lÀnken kan Äka pÄ igen
igen
Skickas frÄn min iPhone
Den Ă€r helvetiskt skön att bĂ€ra, 87 gr. Ă ssĂ„ kan den massor av sakerHelt klart snyggaste alternativet!! Ăr riktigt sugen pĂ„ en sjĂ€lv!!
AlltsÄ... Vi mÄste snart ha en StÄlfisk GTG och ta en egen sÄn bild!!!
AlltsÄ... Vi mÄste snart ha en StÄlfisk GTG och ta en egen sÄn bild!!!![]()
Inte som det ser ut nu. Men Ă€r dĂ€r dĂ„ och dĂ„. Bor du i krokarna?Du rĂ„kar inte vara i Ăstersund och jobba till veckan?![]()
Fasen vad snygg stÄlfisken Àr
Inte som det ser ut nu. Men Àr dÀr dÄ och dÄ. Bor du i krokarna?
Ahaa! Jag lovar att höra av mig nĂ€r det bĂ€r uppĂ„t!!Jag bor i Ăvik men jobbar frĂ„n Hudiksvall till Kiruna.
Kan vi inte nöja oss med en Breitling-gtg?AlltsÄ... Vi mÄste snart ha en StÄlfisk GTG och ta en egen sÄn bild!!!![]()
Kan vi inte nöja oss med en Breitling-gtg?
Det skulle jag gillaKan vi inte nöja oss med en Breitling-gtg?
Det Ă€r inte sĂ„ att det bĂ€r av mot LuleĂ„ nĂ„t i juli?Du rĂ„kar inte vara i Ăstersund och jobba till veckan?![]()
Bara pÄ sommarenFan, mÄste ni bo sÄ lÄngt norrut!!!!!
Bara pÄ sommaren![]()
Jag bor ju mitt i sverige, i vackra HÀrnösand.
Vem som helst som har vÀgarna förbi Àr vÀlkomna pÄ kaffe o mini-gtg
/Daniel
Det Àr inte sÄ att det bÀr av mot LuleÄ nÄt i juli?
Vore ju buskul med ett litet gtg i norra hamnen eller nÄtInte alls omöjligt.
Ser vÀl ok ut, men som alltid pÄ Blocket gÀller öppna ögon, sund skepsis och att köpa sÀljaren..!! Priset kÀnns spontant lite högt?Jag lÄnar trÄden lite, jag behöver rÄd.
Ăr detta nĂ„got att satsa pĂ„? http://www.blocket.se/vi/53760887.htm - jag tar gĂ€rna en second opinion pĂ„ den.
Jag lÄnar trÄden lite, jag behöver rÄd.
Ăr detta nĂ„got att satsa pĂ„? http://www.blocket.se/vi/53760887.htm - jag tar gĂ€rna en second opinion pĂ„ den.
Ser vÀl ok ut, men som alltid pÄ Blocket gÀller öppna ögon, sund skepsis och att köpa sÀljaren..!! Priset kÀnns spontant lite högt?
Tack för svar. NÄgon sÀljer samma modell fast med vit urtavla för 26' hÀr. Men ja, priset Àr lite överkant. 20' tycker jag Àr rimligare.
SÀljaren har all dokumentation. Den Àr köpt pÄ Pagoldhs Ur i Skövde. Man kanske kan ringa dem och kolla serienumret?
Ang att han skriver 12 tror jag Àr för att han köpte den 12.
Finns det nÄgra andra, rent konkreta grejor man bör vara uppmÀrksam sÄ man inte gör nÄgot nybörjarmisstag?
Gillade denna lite, speciellt om den gĂ„r för 300-400âŹ...
http://m.ebay.de/itm/201102287793?nav=SEARCH
Hur sÄ?Ja den Àr skön, men det kÀnns lurigt med de dÀr gamla quartzarna...![]()