Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick sÄ mycket kÀrlek sÄ hÀr kommer en bild till frÄn samma tillfÀlle.
http://www.blocket.se/alvsborg/Breitling_Colt_Gmt_54140094.htm?ca=15&w=3
Vad sÀger panelen om denna? Utan attrahera testat den diggar jag den skarpt. Dock Àr det en förutsÀttning för mig att jag kan sÀlja av klockan vid ett senare tillfÀlle för ungefÀr samma peng, nÄgot jag inte riktigt tror man kan göra för det angivna priset..? Vad Àr ett rimligt pris för denna skulle ni sÀga?
http://www.blocket.se/alvsborg/Breitling_Colt_Gmt_54140094.htm?ca=15&w=3
Vad sÀger panelen om denna? Utan attrahera testat den diggar jag den skarpt. Dock Àr det en förutsÀttning för mig att jag kan sÀlja av klockan vid ett senare tillfÀlle för ungefÀr samma peng, nÄgot jag inte riktigt tror man kan göra för det angivna priset..? Vad Àr ett rimligt pris för denna skulle ni sÀga?
Riktigt snygg modell det dÀr men 18500,- kÀnns liiite högt rent spontant. Av bilderna att dömma ser skicket ut att vara bra men nÄgra tusenlappar ner, sÀg 15-16 k, kÀnns mer realistiskt. Om man fÄr tillbaka pengarna? SvÄrt att sÀga. Colt GMT Àr ju inte den mest vanliga Breitling-modellen vilket talar för den.
Starkt avgörande för att fÄ ut ett bra pris framöver Àr skicket, de Àr blanka de dÀr rackarna och repas lÀtt. Tacksamma att polera förvisso men en stenhÄrt polerad klocka brukar ju bemötas sÄ dÀr pÄ begagnatmarknaden.
Men det Àr ju bara mina tvÄ cent.![]()
Har sjÀlv tittat pÄ den, tycker den Àr lÀcker. Kan garantera att om du köper den har garanterat 15t frÄn mig framÄt okt/nov nÀr jag ska köpa 60 Ärsklocka till mig sjÀlvhttp://www.blocket.se/alvsborg/Breitling_Colt_Gmt_54140094.htm?ca=15&w=3
Har sjÀlv tittat pÄ den, tycker den Àr lÀcker. Kan garantera att om du köper den har garanterat 15t frÄn mig framÄt okt/nov nÀr jag ska köpa 60 Ärsklocka till mig sjÀlvFörutsatt du vill sÀlja den dÄ sÄ klart
Skickas frÄn min iPhone
Eftersom den hÀr trÄden Àr mitt nya Happy Place, sÄ stÀller jag frÄgan hÀrinne...
Bakgrund: Jag Àr velig och rastlös. Jag gillar att byta band. Jag brukar köpa 15 billiga straps i taget frÄn Cousins, som jag sen Ängrar och skÀnker bort i PayItForward-trÄden.
Nu vill jag istÀllet satsa pÄ kvalitet istÀllet för kvantitet, men vill ha lite tips!
Vad ska jag satsa pÄ till min Long Playing??
Gillar Cheepobandet, men vill variera lite, och funderar pÄ klassiskt padded lÀder, mesh eller kanske jaga ikapp ett vintage Breitlingband..!
Vad blir snyggast?? Vilken fÀrg??
![]()
Det enkla och helt givna svaret Àr sÄ klart mesh!
Skulle passa gryyyymt pÄ den klockan
/Daniel
Eftersom den hÀr trÄden Àr mitt nya Happy Place, sÄ stÀller jag frÄgan hÀrinne...
Bakgrund: Jag Àr velig och rastlös. Jag gillar att byta band. Jag brukar köpa 15 billiga straps i taget frÄn Cousins, som jag sen Ängrar och skÀnker bort i PayItForward-trÄden.
Nu vill jag istÀllet satsa pÄ kvalitet istÀllet för kvantitet, men vill ha lite tips!
Vad ska jag satsa pÄ till min Long Playing??
Gillar Cheepobandet, men vill variera lite, och funderar pÄ klassiskt padded lÀder, mesh eller kanske jaga ikapp ett vintage Breitlingband..!
Vad blir snyggast?? Vilken fÀrg??
![]()
Blev lite lÀdersugen sÄ hÀr pÄ söndagseftermiddagen och slÀngde pÄ ett pÄ StÄlisen. Jag vet att vissa vÀser som kobror nÀr det kommer till lÀder pÄ dykare, men den hÀr sÄldes ju faktiskt med lÀder som original.
Det Àr ju ocksÄ jÀkligt skönt. Mörkt lÀder och ljus tavla gifter sig som ett glas hembrÀnt med ett lingon i. Perfekt!![]()
Mycket bra!Blev lite lÀdersugen sÄ hÀr pÄ söndagseftermiddagen och slÀngde pÄ ett pÄ StÄlisen. Jag vet att vissa vÀser som kobror nÀr det kommer till lÀder pÄ dykare, men den hÀr sÄldes ju faktiskt med lÀder som original.
Det Àr ju ocksÄ jÀkligt skönt. Mörkt lÀder och ljus tavla gifter sig som ett glas hembrÀnt med ett lingon i. Perfekt!![]()
Annars Àr det bara att slÄ till pÄ mitt gummi som ligger pÄ K&S sidan !!!Blev lite lÀdersugen sÄ hÀr pÄ söndagseftermiddagen och slÀngde pÄ ett pÄ StÄlisen. Jag vet att vissa vÀser som kobror nÀr det kommer till lÀder pÄ dykare, men den hÀr sÄldes ju faktiskt med lÀder som original.
Breitling gummit Àr svinbra. Har ett likadantAnnars Àr det bara att slÄ till pÄ mitt gummi som ligger pÄ K&S sidan !!!
AlltsÄ Breitling gummi. Inget annat...![]()
Annars Àr det bara att slÄ till pÄ mitt gummi som ligger pÄ K&S sidan !!!
AlltsÄ Breitling gummi. Inget annat...![]()
Japp!Hmm, kanske det. Men det Àr det slÀta du ska sÀlja?
Men Tobbe dÄ .........sÄ nice!!!!Till och med jag som haft svÄrt för dom har blivit med Breitling. Gillar tavlan som fasen pÄ denna.
![]()
Super niceMen Tobbe dÄ .........sÄ nice!!!!