Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörstÄeligt, stenhÄrd!Fasiken vad jag trivs med den hÀr.
![]()
Man vÀt int. Top Secret har jag hörtVad var det för dÄre?
PÄ tiden att du visar upp den dÀr.Fasiken vad jag trivs med den hÀr.
![]()
Vad Àr det? Fler grupper som hÀrmar originalet b-unit pÄ insta?Kul att se en klocksnackare i Real Breitling owners idagFinns det nÄgra fler som Àr med dÀr?
Vad Àr det? Fler grupper som hÀrmar originalet b-unit pÄ insta?
Facebook? Finns det fortfarande? Trodde det var lika poppis som myspace och geocities-hemsidor.En internationell sida pÄ Facebook. Kern sjÀlv skriver dÀr ibland
Riktigt cool den dÀr!En vÀldigt entusiastisk review av 806 re-issue. Det antyds ocksÄ att Breitling kommer att fortsÀtta pÄ det spÄret.
https://monochrome-watches.com/breitling-navitimer-ref-806-1959-reâedition-opinion-review-price/?fbclid=IwAR2GR2L5Rgqdwj_-bUdTLHr5xeGEjl45B6oeOME8E84Hs0UjNXsxrMN8ZY0
"Everyone knows the Breitling Navitimer. Like, literally everyone. Thatâs because it has one of the most recognisable dial/bezel configurations in the business. That doesnât mean itâs the easiest to read but it definitely stands out in a crowd. Launched in 1952, this legendary watch â designed specifically for pilots â has seen many, many variations over the years. Some admittedly better than others. The watch weâre looking at today, however, is not so much a variation as it is a recreation. And one that is incredibly faithful to the original. This is the Breitling Navitimer Ref. 806 1959 ReâEdition, one of the coolest vintage-inspired watches weâve seen from any brand in the last few years. "
![]()
![]()
Den dÀr Àr inte dÄlig!The red devil..![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker du? Tyckte det var sÄdÀr. Lite ovan kanske..Den dÀr Àr inte dÄlig!
Syftade mest pÄ klockanTycker du? Tyckte det var sÄdÀr. Lite ovan kanske..![]()
Va du förolÀmpar din stackars klocka mycket.. Som att klÀ Stallone i klÀnning och korsett.The red devil..![]()
![]()
![]()
![]()
The red devil..![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha mÄste ju testa..Va du förolÀmpar din stackars klocka mycket.. Som att klÀ Stallone i klÀnning och korsett.![]()
JÀttefin röd disktrasa du har till "lÀnk"The red devil..![]()
![]()
![]()
![]()
1. SÄ Àr det ett natoband ingen lÀnk ifall du missat det..JÀttefin röd disktrasa du har till "lÀnk"
Aerospace för 7e dagen i rad.![]()
![]()
B60 - gÄrdagens och dagens.
Tror jag vinner med lin om vi snackar dagar i rad.Aerospace för 7e dagen i rad.
![]()
AHAHAHAHAHAHA roligaste (och mest korrekta) jag lÀst pÄ lÀnge!Va du förolÀmpar din stackars klocka mycket.. Som att klÀ Stallone i klÀnning och korsett.![]()
HahahAHAHAHAHAHAHA roligaste (och mest korrekta) jag lÀst pÄ lÀnge!
Behöver ha en av varje, brons, blÄ, vit och min "svarta"Aerospace för 7e dagen i rad.
![]()
Herregud.. DÀr har du Stallone med klÀnning och korsett..PÄ Klockmaster Globen...
![]()
![]()