Urtavlan var trevlig och clean i field-stil men utsmyckningen runt (bezel) kÀnns pÄ nÄgot sÀtt nÀstan vara i prototypstadiet.PÄ Klockmaster Globen...
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Urtavlan var trevlig och clean i field-stil men utsmyckningen runt (bezel) kÀnns pÄ nÄgot sÀtt nÀstan vara i prototypstadiet.PÄ Klockmaster Globen...
![]()
![]()
Nja... à armbandet var ju grÀsligtRÀtt cool och bildskön. Kan man bÀra upp denna pjÀs sÄ inte helt fel. Manlig som fÄ...
![]()
Vad gÄr den för?PÄ Klockmaster Globen...
![]()
![]()
Minnet Àr bra men kort. Strax under 50 tror jag. Trots sin storlek Àr den faktiskt rÀtt bÀrbar, men skulle skippat bandet rÀtt omgÄende. Det bygger typ en cm höjd pÄ undersidan. Klockan lÀr göra sig bÀst pÄ ett vanligt nato, vilket Àr ovanligt för en Breitling.Vad gÄr den för?
Svintuffa, de hade inte fÄtt in den i titan med grön tavla?Minnet Àr bra men kort. Strax under 50 tror jag. Trots sin storlek Àr den faktiskt rÀtt bÀrbar, men skulle skippat bandet rÀtt omgÄende. Det bygger typ en cm höjd pÄ undersidan. Klockan lÀr göra sig bÀst pÄ ett vanligt nato, vilket Àr ovanligt för en Breitling.
Var i AOL stÄr det att en. LÀnk skall vara av stÄl, eller annan metall för att göra det enklare för dig. Natoband = TyglÀnk1. SÄ Àr det ett natoband ingen lÀnk ifall du missat det..
2. Testade bara hur det sÄg ut.
3. Tur att det inte Àr DU som ska bÀra klockan..![]()
Denna Àr en blacksteel jag missat. Sjukt tuff faktiskt, och #prekern vilket Àr premium.
![]()
![]()
UrsÀkta, jag Àr stort fan av Breitling men denna var nog bland det fulaste jag sett!!PÄ Klockmaster Globen...
![]()
![]()
Svintuffa, de hade inte fÄtt in den i titan med grön tavla?
Smaken Àr som vanligt som baken.UrsÀkta, jag Àr stort fan av Breitling men denna var nog bland det fulaste jag sett!!
HÄller med, riktigt ful var den. Förr gjorde Breitling grymma modeller, och vissa nya Àr riktigt snygga. Men pÄ den senaste tiden verkar det mest komma massa gubbklockor...UrsÀkta, jag Àr stort fan av Breitling men denna var nog bland det fulaste jag sett!!
Har en blÄ, invÀntar en vit och behöver definitivt en i svartBehöver ha en av varje, brons, blÄ, vit och min "svarta"
Min okunskap om klockslang Àr som vanligt stor men vad betyder lin ?Tror jag vinner med lin om vi snackar dagar i rad.Syftade pÄ att första fotot var frÄn igÄr.
![]()
âMinâ felstavat.Min okunskap om klockslang Ă€r som vanligt stor men vad betyder lin ?![]()
Nej Jens... NejPĂ„ Klockmaster Globen...
![]()
![]()
Varför fÄ en superocean att likna en avengerDenna Àr en blacksteel jag missat. Sjukt tuff faktiskt, och #prekern vilket Àr premium.
![]()
![]()
à ÄÄh jens jaaaaa jens jaaaaaaNej Jens... Nej
För att man kan. Denna Àr dock nÄgra Är gammal prekern. Som Kern sÀger sjÀlv, modellerna Àr för lika..Varför fÄ en superocean att likna en avenger
SantFör att man kan. Denna Àr dock nÄgra Är gammal prekern. Som Kern sÀger sjÀlv, modellerna Àr för lika..
Vill inte vara med i det rummetà ÄÄh jens jaaaaa jens jaaaaaa![]()
Sinn, Seiko?Nej Jens... Nej
Precis som exakt alla andra pÄ hela jordklotetVill inte vara med i det rummet
?Sinn, Seiko?
Aaaa dĂ„ Ă€r jag med.âMinâ felstavat.
Citerade fel person, historiken föll bort
Ăt skit!Haha, kolla med @gruby