• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

PĂ„ Klockmaster Globen...
3C7E195A-A586-44AC-9ABE-66D0F3602DBF.jpeg
2F60CAF5-AC30-4F6C-AF34-FA25B0775FA6.jpeg
Urtavlan var trevlig och clean i field-stil men utsmyckningen runt (bezel) kÀnns pÄ nÄgot sÀtt nÀstan vara i prototypstadiet.

Vad gÄr den för?
Minnet Àr bra men kort. Strax under 50 tror jag. Trots sin storlek Àr den faktiskt rÀtt bÀrbar, men skulle skippat bandet rÀtt omgÄende. Det bygger typ en cm höjd pÄ undersidan. Klockan lÀr göra sig bÀst pÄ ett vanligt nato, vilket Àr ovanligt för en Breitling.

Minnet Àr bra men kort. Strax under 50 tror jag. Trots sin storlek Àr den faktiskt rÀtt bÀrbar, men skulle skippat bandet rÀtt omgÄende. Det bygger typ en cm höjd pÄ undersidan. Klockan lÀr göra sig bÀst pÄ ett vanligt nato, vilket Àr ovanligt för en Breitling.
Svintuffa, de hade inte fÄtt in den i titan med grön tavla?

1. SÄ Àr det ett natoband ingen lÀnk ifall du missat det.. ;)
2. Testade bara hur det sÄg ut.
3. Tur att det inte Àr DU som ska bÀra klockan.. ;)
Var i AOL stÄr det att en. LÀnk skall vara av stÄl, eller annan metall för att göra det enklare för dig. Natoband = TyglÀnk
Ja, jag Àr glad att slipper röd disktrasa

Tillbaka
Topp