DrDre
Diamant
En inte helt vanlig navi
![]()
Rolig och ovanlig. Finns med pÄ listan "klocka jag vill ha en dag och nog kommer att köpa om alla stjÀrnor stÄr rÀtt".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En inte helt vanlig navi
![]()
Ja. Den Àr kool. Hör av mig om jag ska flippa.Rolig och ovanlig. Finns med pÄ listan "klocka jag vill ha en dag och nog kommer att köpa om alla stjÀrnor stÄr rÀtt".
Blygsamma 43mm men tycker den bÀrs mindre, min aquis Àr 43.5 och kÀnns mycket större, men sen gör nog tjockleken lite ochsÄ.Riktigt snygg! En av de bÀttre frÄn Breitling enligt mig. Hur stor Àr den?![]()
Tjockleken brukar vara avgörande för min del. Tycker flera modeller i 43mm blir för stort förutom min lövtunna AerospaceBlygsamma 43mm men tycker den bÀrs mindre, min aquis Àr 43.5 och kÀnns mycket större, men sen gör nog tjockleken lite ochsÄ.![]()
Snyggt!InstÀmmer. Jag kör ocksÄ vingar idag@Breitlingfan
![]()
tycker du att den Àr vÀrd det priset sÄ kör pÄ!Breitling Navitimer 01
https://www.uret.se/breitling-navitimer-01-svart-lader-o43-mm-p-315213.html
FĂ„tt ner den till 65k i butik. Ăr det bra eller borde jag förvĂ€nta mig Ă€nnu lĂ€gre?
Det Àr ju typ 15% sÄ kÀnns ju rÀtt bra men hört vissa skriver att man lÀtt kan förvÀnta sig 20% av Breitling klockor. Vill inte kÀnna mig lurad.tycker du att den Àr vÀrd det priset sÄ kör pÄ!
Tycker den ser ut att sitta riktigt bra pÄ dig! Urtavlan pÄ bratten kontra den ganska tomma tavlan pÄ orisen gör ju sÄklart sin skillnad ocksÄ.Blygsamma 43mm men tycker den bÀrs mindre, min aquis Àr 43.5 och kÀnns mycket större, men sen gör nog tjockleken lite ochsÄ.![]()
du kan sÀkert fÄ Ànnu mer men inte av en svensk handlare och speciellt inte om du inte handlat dÀr tidigareDet Àr ju typ 15% sÄ kÀnns ju rÀtt bra men hört vissa skriver att man lÀtt kan förvÀnta sig 20% av Breitling klockor. Vill inte kÀnna mig lurad.
Tack! Yes kollat Chrono24 och de ligger runt 57-60. DÀremot har jag fÄtt sÄ dÄlig service och inga bilder pÄ klockan sÄ orkar inte hÄlla pÄ kÀnner jag. Dessutom tÀnker jag mÄste ha vÀrderingsintyg och massa tjafs för försÀkringen sÄ kÀnns vÀldigt omstÀndligt allt.du kan sÀkert fÄ Ànnu mer men inte av en svensk handlare och speciellt inte om du inte handlat dÀr tidigare
kolla chrono24 om du vill ha det bÀsta priset fast det Àr trevligare att köpa av ad!
66 lÄter ju bra dÄ sÄ bara kör och dÄ vet du innerst inne att allt Àr okTack! Yes kollat Chrono24 och de ligger runt 57-60. DÀremot har jag fÄtt sÄ dÄlig service och inga bilder pÄ klockan sÄ orkar inte hÄlla pÄ kÀnner jag. Dessutom tÀnker jag mÄste ha vÀrderingsintyg och massa tjafs för försÀkringen sÄ kÀnns vÀldigt omstÀndligt allt.
Det Àr ju typ 15% sÄ kÀnns ju rÀtt bra men hört vissa skriver att man lÀtt kan förvÀnta sig 20% av Breitling klockor. Vill inte kÀnna mig lurad.
Jag var i Grekland för ett tag sedan och tittade runt utan att driva det till sin spets (dvs förhandla för ett seriöst köp) men ÀndÄ förhandlade sÀljaren sjÀlvmant ner priset ca 20%. Kanske det kan utgöra ett riktmÀrke?
En delvis annan frÄga Àr ju om man Àr villig att betala sÄ mkt extra för in-house vs 7750. SjÀlv skulle jag satsat pÄ 7750 istÀllet. Men som sagt, det Àr en smakfrÄga.
Jaa tanken frÄn början var ju 7750 men efter jag fick reda pÄ att 01 hade open caseback pÄ 43mm sÄ blev jag genast sugen pÄ den nya.
Vad menar du med att den Àr billigare? De Àr vÀl samma listpris pÄ 7750 och 01 ?
jag personligen Àr mer för solida casebacks!Jaa tanken frÄn början var ju 7750 men efter jag fick reda pÄ att 01 hade open caseback pÄ 43mm sÄ blev jag genast sugen pÄ den nya.
Vad menar du med att den Àr billigare? De Àr vÀl samma listpris pÄ 7750 och 01 ?
Det hör till ovanligheterna att LW annonserar en klocka, oavsett modell, som just nu Àr billigast WW (har bara kollat c24). Samtidigt, skulle inte bli förvÄnad om denna ref gÄr att hitta för 20k om 6-12 mÄnader.Hur Àr det hÀr möjligt? LW sÀljer till 38% lÀgre Àn Breitlings rekommenderade pris.
Hade jag varit i Stockholm sÄ hade jag slagit till
assÄ jag gillar inte quartz men den dÀr Àr fan lÀcker!!!DÄ blev det en paketöppning i morse.![]()
Har lÀnge velat ha en Breitling Quartzkronograf och dessutom gillar jag Titan och Blacksteel, sÄ det var inte mycket att fundera pÄ nÀr jag fick möjlighet att lÀgga vantarna pÄ den hÀr. Den Àr rÀtt ovanlig och jag föredrar det hÀr urverket framför den senare B60-varianten. Den Àr i nyskick ocksÄ
- Nu fÄr vi se hur jag trivs med den.
Nice! Finns det tvÄ pÄ forumet nu ?DÄ blev det en paketöppning i morse.![]()
Har lÀnge velat ha en Breitling Quartzkronograf och dessutom gillar jag Titan och Blacksteel, sÄ det var inte mycket att fundera pÄ nÀr jag fick möjlighet att lÀgga vantarna pÄ den hÀr. Den Àr rÀtt ovanlig och jag föredrar det hÀr urverket framför den senare B60-varianten. Den Àr i nyskick ocksÄ
- Nu fÄr vi se hur jag trivs med den.
SÀger samma har vi tvÄ sÄna dÀr coolingar hÀr nu???Nice! Finns det tvÄ pÄ forumet nu ?
Spartan Harsey Folder, custom made. Nr 2 av 5. Gjordes för ngn knivshow, den blev över. Lyckades snubbla över den, bestÀllde.Vad Àr det för kniv?