Tack, ja den kÀnns riktigt braRiktigt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja den kÀnns riktigt braRiktigt snygg!
SÀmre följeslagare kan man ju hittaDenna fÄr tjÀnstgöra som kontorsklocka idag.
![]()
Denna fÄr tjÀnstgöra som kontorsklocka idag.
![]()
Pilot? Hon Àr ju pÄ backen och planen i luften...Det hÀr kortet lÄg i boxen till den senaste Breitlingen jag köpte. Tycker det Àr trevligt att Breitling slÄr ett slag för jÀmlikhet med en bild pÄ en kvinnlig pilot!![]()
Kommer sÀkert nÄgon snart Ä klagar över hur tight hennes dress Àr.....Det hÀr kortet lÄg i boxen till den senaste Breitlingen jag köpte. Tycker det Àr trevligt att Breitling slÄr ett slag för jÀmlikhet med en bild pÄ en kvinnlig pilot!![]()
det Àr just detta kern vill ha bort sÄ spar damen för hon Àr snart en raritet!Det hÀr kortet lÄg i boxen till den senaste Breitlingen jag köpte. Tycker det Àr trevligt att Breitling slÄr ett slag för jÀmlikhet med en bild pÄ en kvinnlig pilot!![]()
Det hÀr kortet lÄg i boxen till den senaste Breitlingen jag köpte. Tycker det Àr trevligt att Breitling slÄr ett slag för jÀmlikhet med en bild pÄ en kvinnlig pilot!![]()
DÄ kom min efterlÀngtade Breitling Chronomat idag och jösses sÄ glad man Àr. HÀr kommer lite bilder pÄ gobiten.
![]()
Grattis! Grymt fin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte bra..Fixade ett gummi pÄ Kents i Sundsvall, blev riktigt bra tycker jag!bortse frÄn lite rött sken frÄn taklampan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bytte du mesh-lÀnken mot gummi?!?!?Fixade ett gummi pÄ Kents i Sundsvall, blev riktigt bra tycker jag!bortse frÄn lite rött sken frÄn taklampan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jag la meshen Ät sidan nu under sommaren, blev som du sÀger en helt annan karaktÀr. Skönt med gummi i vÀrmen och att enkelt justera nÀr handleden svÀllerBytte du mesh-lÀnken mot gummi?!?!?
Ja det funkar ju riktigt bra det med... Ăndrar klockans karaktĂ€r en del.
Grymt! Bara att gratulera!!DÄ kom min efterlÀngtade Breitling Chronomat idag och jösses sÄ glad man Àr. HÀr kommer lite bilder pÄ gobiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JÀklar va den gör sig bra i TTFixade ett gummi pÄ Kents i Sundsvall, blev riktigt bra tycker jag!bortse frÄn lite rött sken frÄn taklampan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror den kan bli grym pÄ ngt dressat lÀder. Kanske crocoFixade ett gummi pÄ Kents i Sundsvall, blev riktigt bra tycker jag!bortse frÄn lite rött sken frÄn taklampan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Brattegumit men kanske framförallt lÄset Àr grymt bra. SÄ lÀnge man inte behöver anvÀnda skjorta sÄ ett riktigt bra sommaralternstiv. Grattis till bÄde klockan och bandet!Fixade ett gummi pÄ Kents i Sundsvall, blev riktigt bra tycker jag!bortse frÄn lite rött sken frÄn taklampan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag lyfter pÄ hatten och tackar allra ödmjukast!Brattegumit men kanske framförallt lÄset Àr grymt bra. SÄ lÀnge man inte behöver anvÀnda skjorta sÄ ett riktigt bra sommaralternstiv. Grattis till bÄde klockan och bandet!
Stort grattis till en fin klocka!DÄ kom min efterlÀngtade Breitling Chronomat idag och jösses sÄ glad man Àr. HÀr kommer lite bilder pÄ gobiten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FÄr ta och kika pÄ det tror ocksÄ det kan bli riktigt bra.Tror den kan bli grym pÄ ngt dressat lÀder. Kanske croco
Grymt! Bara att gratulera!!
Tackar. Denna klocka Àr den ja köpt som ja kÀnt mig mest nöjd med, sitter sÄ fruktansvÀrt skönt pÄ handleden.Stort grattis till en fin klocka!
Min första Breitling, sedan en vecka tillbaka.
Blev en SuperOcean Heritage 44mm.
Grattis till en riktigt fin klocka
![]()
![]()