• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

kaptenvit

Breitling
060B7D5F-0D1D-436A-9961-0EBFE05A5CEF.jpeg
Min första Breitling! Förövrigt till salu ifall nÄgon Àr sugen, bra pris
 

Neeshi

Omega
k0kGAP7
Passar pÄ att posta min egna stÄlfisk jag ocksÄ... ;)
 

Bilagor

  • 20170720_165313_HDR.jpg
    20170720_165313_HDR.jpg
    114 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:

Mauritz

Rolex
Breitling Chronospace EVO Night Mission.
Denna modell finns det mycket sparsamt med information om, fanns i produktion nÄgot/nÄgra Är om jag fattade det rÀtt.
Vore intressant och veta om nÄgon hÀr vet mer om den, under vilken period den tillverkades, antal som den producerades i, orsak till att den togs ur produktion ( vet att B60) skulle ta dess plats men den drogs ocksÄ tillbaka. Ja lite mer info vore intressant kÀnns som mycket hyss hyss runt dessa modeller.
SÄ en bild förstÄs.
FÄtt för mig att det finns en del som sitter pÄ en hel del kunskap nÀr det kommer till Breitling.
@yonsson Àr kanske en som kan svara pÄ ovan frÄgor :) .
09.jpg
 
Senast Àndrad:

DrDre

Patek
Eller sÄ vÀntar du bara om/tills den hamnar rÀtt i pris. Annonsören öppnar ju inte för att folk ska komma med bud.

SÄÄÄÄ försiktig behöver man nog inte vara om inte sÀljaren uttryckligen klargjort att han/hon inte alls vill diskutera priset.

Ett artigt formulerat och rimligt bud, som man sedan stÄr för om det accepteras, ser nog de flesta sÀljare inte som ett problem.
 

Riffraff

Cartier
SÄÄÄÄ försiktig behöver man nog inte vara om inte sÀljaren uttryckligen klargjort att han/hon inte alls vill diskutera priset.

Ett artigt formulerat och rimligt bud, som man sedan stÄr för om det accepteras, ser nog de flesta sÀljare inte som ett problem.

SÄ Àr det kanske, en intressant diskussion egentligen. Vore intressant att veta vad folk har för erfarenheter med sina försÀljningar pÄ KS

Har bara köpt en klocka o tvÄ band hÀr. Betalade begÀrt pris utan diskussion efter de bumpats till en nivÄ som jag var bekvÀm att betala. Liksom det Àr kutym att pruta pÄ blocket och man som sÀljare prisar in prut i sitt begÀrda pris sÄ ser jag saken pÄ motsatt vis hÀr. Majoriteten av klockorna hÀr Àr ganska rimligt prissatta frÄn början och inte sÀllan bumpas det till nivÄer dÀr köparen gör en bÀttre deal Àn sÀljaren. NÄgot man som sÀljare nog kan leva med om man slipper massa "sista priset kompis" mejl å la blocket.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Strosade runt i Sthlm city i dag medans hustrun tillbringade ett par timmar hos frissan:dead:. Inne pĂ„ NK föll ögonen pĂ„ en Seawolf. Trots mycket klocknörderi har jag aldrig klĂ€mt pĂ„ en (trots att jag bĂ€r en Avenger GMT). WOW! Jag gillar verkligen ”massan” i denna:). Var ute efter en R**** Deep Sea för ett par Ă„r sedan, men denna Ă€r ju minst lika skön!!! Samt ”vettigt” (KS skadad) prissatt.
0AA4BCD4-3498-41E6-B229-3DBBCF54B077.png
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Strosade runt i Sthlm city i dag medans hustrun tillbringade ett par timmar hos frissan:dead:. Inne pĂ„ NK föll ögonen pĂ„ en Seawolf. Trots mycket klocknörderi har jag aldrig klĂ€mt pĂ„ en (trots att jag bĂ€r en Avenger GMT). WOW! Jag gillar verkligen ”massan” i denna:). Var ute efter en R**** Deep Sea för ett par Ă„r sedan, men denna Ă€r ju minst lika skön!!! Samt ”vettigt” (KS skadad) prissatt.
0AA4BCD4-3498-41E6-B229-3DBBCF54B077.png

Bra att du censurerade. Jag var nÀra att anmÀla inlÀgget! :D
Det Àr aldrig fel med en köttig Breitling, kanske inte som enda klocka men det problemet Àr ju sÀllsynt hÀr.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Bra att du censurerade. Jag var nÀra att anmÀla inlÀgget! :D
Det Àr aldrig fel med en köttig Breitling, kanske inte som enda klocka men det problemet Àr ju sÀllsynt hÀr.
Ha-ha! Ja, att nĂ€mna ”det dĂ€r andra fabrikatet” i denna trĂ„den Ă€r vida vĂ€rre Ă€n att svĂ€ra i kyrkan:angel:. Denna Ă€r, för att lĂ„na ditt uttryck ”köttig” pĂ„ ett annat sĂ€tt Ă€n en Chronomat, nĂ„got som tilltalar mig.
 

Rymdhamstern

Panerai
Strosade runt i Sthlm city i dag medans hustrun tillbringade ett par timmar hos frissan:dead:. Inne pĂ„ NK föll ögonen pĂ„ en Seawolf. Trots mycket klocknörderi har jag aldrig klĂ€mt pĂ„ en (trots att jag bĂ€r en Avenger GMT). WOW! Jag gillar verkligen ”massan” i denna:). Var ute efter en R**** Deep Sea för ett par Ă„r sedan, men denna Ă€r ju minst lika skön!!! Samt ”vettigt” (KS skadad) prissatt.
0AA4BCD4-3498-41E6-B229-3DBBCF54B077.png
Seawolf Àr nice. RejÀlt fet. Föredrar den dock pÄ lÀnk för att balansera vikten bÀttre.
 

Rulle

Audemars
Tack! Denna model gÄr fortfarande att bestÀlla. Dom nya har glas baksida Ä vingarna Àr ersatta med B.
Jag har 16cm handled, men den bÀrs som en 41mm. Breitlings lÀder band Àr en klass för sig- extremt bekvÀma.
solida baksidor Àr snyggast nÀr vi snackar vanliga men en lange med glasbaksida vore nÄt!
 
J

Jimmy042

Guest
Är denna Ă€kta? Vad borde den kosta ca? AB0127
8C63F5D9-6D35-4C61-9F46-71C9723C65D2.jpeg
 

Bilagor

  • 54AA4005-DB2B-405E-8EE6-53B5BBC76C1F.jpeg
    54AA4005-DB2B-405E-8EE6-53B5BBC76C1F.jpeg
    143 KB · Visningar: 1

Makkanxd

Rolex
Strosade runt i Sthlm city i dag medans hustrun tillbringade ett par timmar hos frissan:dead:. Inne pĂ„ NK föll ögonen pĂ„ en Seawolf. Trots mycket klocknörderi har jag aldrig klĂ€mt pĂ„ en (trots att jag bĂ€r en Avenger GMT). WOW! Jag gillar verkligen ”massan” i denna:). Var ute efter en R**** Deep Sea för ett par Ă„r sedan, men denna Ă€r ju minst lika skön!!! Samt ”vettigt” (KS skadad) prissatt.
0AA4BCD4-3498-41E6-B229-3DBBCF54B077.png
Seawolfen var den första klockan över ett par tusen jag Àgde (bra start i klocklivet va?). Hade den ganska lÀnge, riktigt ball klocka. Den har nu vandrat vidare och blivit bÄde skadad och slampat runt en hel del pÄ ks :(:D
080C6708-DD1F-4D7B-853C-0CE853BCC8D2.jpeg
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Seawolfen var den första klockan över ett par tusen jag Àgde (bra start i klocklivet va?). Hade den ganska lÀnge, riktigt ball klocka. Den har nu vandrat vidare och blivit bÄde skadad och slampat runt en hel del pÄ ks :(:D
080C6708-DD1F-4D7B-853C-0CE853BCC8D2.jpeg
Riktigt bra start!!! Det enda som talar emot Ă€r att jag redan har en Avenger (GMT), och kan inte motivera tvĂ„ sĂ„ ”lika” klockor:confused:. Men har en stabil plats pĂ„ min ”vill ha” lista.
 
Topp